G: Minkä elokuvan rakkaustarinasta unelmoit? Ikäsi?
Tai siis mikä valkokankaan rakkaustarina sykähdyttää?
Twilight-houkutus, antaisin mitä vain niistä tunteista
ja
Hiljaiset sillat, itken silmät päästäni.
39v
Kommentit (40)
myös Juurakon Huldan rakkaustarina olis tosi jees.
Sweet home alabama! Se mies!!!
ikä 29!
Juhlien jälkeen (Parade's end) teki minuun vaikutuksen, varsinkin viimeinen osa viikko sitten heitteli tunteita laidasta laitaan (taitaa vielä hetken näkyä Yle Areenassa). Ihmettelin mikä siinä vaikuttaa niin, yleensä en juuri itke elokuvissa tms. Mutta Benedict Cumberbatch on huippu näyttelijä ja hyvä oli tarinakin. Ja vastanäyttelijät myös. Mistähän löytyisi lisää vastaavaa?
Ikä 40v
vaikkei ensisijaisesti elokuva olekaan.
Enempi seksimielessä kuin tositarkoituksella juurikin ...I had a farm in Africa... AAH.
t. 39v
On ehdoton ykkönen!
Hiljaiset sillat myös ihana, samoin se missä on Bill Murray ja S Johansson, sijoittuu Tokioon, en muista nimeä...
Myöskin itken kun Fransesca ei osaa päättää lähteäkö autosta kun näkee Robertin odottavan häntä ja lopulta lähtee kaupungista. Elokuvan nähneet tietävät mitä kohtausta tarkoitan.
t. 39 v
muituttaa nuoruudesta.. ja olen siis 46v.
Myöskin itken kun Fransesca ei osaa päättää lähteäkö autosta kun näkee Robertin odottavan häntä ja lopulta lähtee kaupungista. Elokuvan nähneet tietävät mitä kohtausta tarkoitan.
t. 39 v
Se Francesca valitsi niin väärin niin väärin. Se on vaan niin sydäntäsärkevä tarina, tosi hyvä elokuva monin tavoin.
Mitä mieltä olette, oliko siinä loppujen lopuksi suurempi rakkaustarina ne huimat, huumaavat päivät valokuvaajan kanssa, vai se, että nainen kuitenkin jäi aviomiehensä ja perheensä luo?
haaveilee Dirty dancingin ja Twilightin romansseista.
Hiljaiset sillat -tarinan elämässäni. Valintani oli oma, rakas, uskollinen mieheni ja oma perheeni. Silti vieläkin vihloo kipu ja ikävä. Mutta luulen valinneeni oikein.
Mitä mieltä olette, oliko siinä loppujen lopuksi suurempi rakkaustarina ne huimat, huumaavat päivät valokuvaajan kanssa, vai se, että nainen kuitenkin jäi aviomiehensä ja perheensä luo?
Kaksi erilaista rakkautta, toinen nopea, impulsiivinen ja intohimoinen ja toinen syvä, totuttu ja arkinen, mutta se nykyinen.
Minulla on tuo vanha rakkaus rakkaan aviosiippani kanssa, mutta tuota elokuvaa kun kattoo, niin en olisi yhtään niin varma tekemisistäni minäkään jos moinen tunnemyllerrys tulisi vielä vastaan. Saattaisin hyvinkin olla vanha nainen hunningolla..
Tyttö sinä olet tähti. En siis haaveile mistään laulajan urasta.
Perusteluna on tarinan positiivinen perusvire ja hahmojen uskottavuus. Enpä tiedä, olisiko näidenkään romanssista oikeasti ollut ainesta elämänmittaiselle yhteiselolle, mutta ainakin oppivat toisiltaan paljon ja saivat hyviä nuoruusmuistoja. :) Mistään oikeasti traagisesta rakkaustarinasta, jossa erotaan "siitä oikeasta" tai kuollaan, en viitsi haaveilla.
Twilightkaan ei iske, koska minusta Edward velloo itseinhossa ja Bella on läheisriippuvainen. Suhde vaikuttaa oikasti tosi epäterveeltä.
Ja ikää oli 29 v.
Mä en ymmärrä tota Twilightia. Katoin sen ekan leffan niistä, ja en päässy yhtään sisään siitä rakkaustarinasta. Jotenkin siitä tunne puuttui kokonaan.
Itselleni Ylpeys ja Ennakkoluulo on kolahtanut eniten. Siinä ysärisarjassa.
Kirjoista Kaari Utrion Isabella, Tuulihaukka ja Vaskilintu.
Olen 31-vuotias.
Se olisi ollut se onni, sellainen mikä ei ollut aiemmin vaan osunut kohdalle. Nainenhan jäi sen aviomiehen luo lähinnä johtuen velvollisuuksista, sovinnaisuudesta, mitä muutkin sanoisi tästä -ajatus mielessään. Ja suri sitä siten koko elämänsä loppuun saakka. Toisaalta aviomies oli myös ihan hyvä mies, suurta rakkautta se vaan ei ollut ollutkaan, ei sellaista intohimoista ja syvää rakkautta kuin mitä sen valokuvaajan kanssa.
pikaselasin 100 romantic movies-listan ja sanotaan vaikka:
Kun Harry tapasi Sallyn ja Rakkautta ennen aamua.
Hiljaiset sillat, Titanicit, Robin Hoodit mitä näitä on "suuria rakkaustarinoita" ei oo mun makuun.
Geishan muistelmat (memoirs of a geisha), syksy New Yorkissa, Titanic, viimeinen mohikaani (The last of the Mohicans), vuorovetten prinssi, the marine, Holiday.
Olen 21 vuotias.