Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimissa ja ihastunut toiseen

Vierailija
12.01.2013 |

Apua.. naimisissa hyvän, kunnollisen ja ihanan miehen kanssa, lapsia on ja kaikki kunnossa, mutta sitten ihan yht´äkkiä huomaan olevani ihastunut toiseen mieheen, odottavani viestiä tältä mieheltä, syytä tavata häntä jne..

Hei mitä mä teen, miten mä saan itseni ja tunteeni hallintaan. Rakastan miestäni, mutta miksi mun mielen täyttää toinen mies?

Ihan hukassa :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet menevät varmasti ohi, yritä vältellä miestä mahdollisuuksiesi mukaan. Varmasti pitkässä suhteessa ihastuu muihinkin kun kotona on tavallista arkea, ihastuminen tuntuu huumaavalta jne... oma mieheni jätti minut ja lapsen 4kk sitten ihatuksen vuoksi ja katuu nyt syvästi, haluaisi palata takaisin yhteen, mutta eipä se olekaan enää niin helppoa....

Vierailija
2/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa kerhoon, ap.

ei se niin vaarallista ole, että ihastuu muihin vaikka on naimisissa. nauti ihastuksen tunteista ja tee mitä sydän sanoo.

eikä jokaisen teon tai tunteen takia tarvitse alkaa tehdeä tunnustuksia, käymään parisuhdeterapiota tai eroamaan.

kerran täällä eletään vaan (kai). on inhimillistä, että ihastuu välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää ei ole mitään hetken huumaa, mulla kestänyt jo yli kolme vuotta.

Ihastukseni kohden on myös naimisissa, hyvin perhekeskeinen mies. En ole sanallakaan paljastanut mitä ajattelen hänestä. On siis työkaveri ja joudutaan aika ajoin olemaan yhteyksissä, mutta onneksi enää ei niin usein, vaikka ei sillä kyllä ole ollut vaikutusta mun tunteisiin. Ikävä kyllä! Ihastus vaan jatkuu.

Tyyppi vaan saa perhoset liikkeelle, enkä voi sille mitään, aina kun soittaa sydän hypähtää tai kun jutellaan niin tekisi oikeasti mieli halata jne. Ehkä tämä joskus loppuu??

Vierailija
4/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata kuitenkin etten ole ainoa, että on muitakin samanlaisia.

Toisaalta kyllä 3:n kanssa samaa mieltä ja otankin oman tilanteeni niin, että nautin niistä pienistä kohtaamisista ja saan virtaa eteenpäin :)

Vierailija
5/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan niin hämmentävää, kun olen oikeasti ollut tosi tyytyväinen elämääni ja parisuhteeseen.

Ja olen siis yhä.

Miksi siis nyt ajatuksiin muutti vieras mies?

Mies on myös perheellinen, eikä meillä ole mitään säpinää keskenään, ehkä kiinnostus on molemminpuoleista, voisi viesteistä niin päätellä. Hän on niin sopivissa tilanteissa vaan ollut ja auttanut selviämään eteenpäin.

Vierailija
6/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan niin hämmentävää, kun olen oikeasti ollut tosi tyytyväinen elämääni ja parisuhteeseen.

Ja olen siis yhä.

Miksi siis nyt ajatuksiin muutti vieras mies?

Mies on myös perheellinen, eikä meillä ole mitään säpinää keskenään, ehkä kiinnostus on molemminpuoleista, voisi viesteistä niin päätellä. Hän on niin sopivissa tilanteissa vaan ollut ja auttanut selviämään eteenpäin.

Mulla siis sama tilanne, on kannustanut ja tukenut, luottaa tekemiini päätöksiin jne. Joskus tullut tunne, että ehkä voisi olla kiinnostunut, mutta olen antanut sen fiiliksen mennä ohi. On mua sen verran nuorempikin että parempi näin.

Työskentelee aika korkeassa asemassa ja vaikka itse olen ns. normi toimihenkilö on tehtäväni sellainen että mulla on vahva sananvalta tehtäviin päätöksiin. Sitä kautta arvostus on molemminpuolinen.

Vierailija
7/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa kerhoon, ap.

ei se niin vaarallista ole, että ihastuu muihin vaikka on naimisissa. nauti ihastuksen tunteista ja tee mitä sydän sanoo.

eikä jokaisen teon tai tunteen takia tarvitse alkaa tehdeä tunnustuksia, käymään parisuhdeterapiota tai eroamaan.

kerran täällä eletään vaan (kai). on inhimillistä, että ihastuu välillä.

Kyllä pitää erota jos toinen pettää tai on rakastunut toiseen.

Ihminen määritellään tekojensa kautta. Onko hän rehellinen, lojaali, uskollinen, kiltti jne....

Sun kaltaiset ihmiset on siellä pohjalla kaiken muun paskan alla

Vierailija
8/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen mieheen. Olen ollut oman mieheni kanssa yhdessä 14v, siitä naimisissa 11v. Olen tänä aikana ihastunut kovasti kahteen mieheen, toiseen ihastus kesti pari vuotta, toiseen on kestänyt koko avioliiton ajan (kyseessä miehen kaveri). Lisäksi on ollut monia pikkuihastumisia, työkavereihin ym. Mitä sitten! Jos ihastumisen tunteelleen ei tee mitään, niin kyllä se ajan kanssa yleensä menee ohi. Tai ellei mene, sen kanssa pystyy pärjäämään. Rakastan kyllä miestäni ja meillä on hyvä avioliitto, ei tulisi mieleenkään ryhtyä pettämään.

Vierailija
9/9 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa yli 20 vuotta.

Ja noita ihastuksia tulee ja menee.

Eli unohda vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän