Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mulle riitti AV.

Vierailija
12.01.2013 |

Täällä on nykyään osittain niin sairasta siis aivan täysin myötätunnotonta haukkumistekstiä milloin ketäkin ja mitäkin kohtaan, että oikeasti sellaista lukiessani huomaan kuinka se vaikuttaa minuunkin ahdistavasti ja muutenkin negatiivisesti. Lueskelin tuosta juuri joitakin juttuja hetken aikaa ja ajattelin että itse hitlerkin kalpenisi näiden joidenkin "ihmisten" rinnalla. Hyvästi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi