kaikki AV:n kivat tyypit tänne hep!
Olenko ainoa täällä, joka oikeasti haluaisi älykästä keskustelua? Jota ärsyttää ja masentaa esim. nuo wt-keskustelut, joissa kategorisoidaan ihmisiä sen perusteella miten pukeutuvat tai mitä musiikkia kuuntelevat? ... Onko täällä vain katkeria ämmiä? Haluan jutella teidän oikeasti mukavien ihmisten kanssa, teidän, joilla ei ole mustavalkoista vastausta (so.tuomiota) kaikkeen, vaan
uskallatte katsoa ja arvioida asioita monesta näkökulmasta, ja teette sen lempeästi ja viisaasti.
t. Teologi, joka ei ole vielä löytänyt totuutta
Kommentit (15)
Miksi korostat juuri sitä että olet teologi? Miksi kuitenkin käytät teologina käsitettä "katkerat ämmät" ilman että huomaat sortuvasi samanlaiseen mustavalkoiseen ajatteluun jota ensin siinä kritisoita, ja vieläpä vetoat koulutukseesi. Olet masentava.
t. ex-teologi, nykyinen ekonomi
joten siksi mä taidan lopettaa täällä tunkiossa rypemisen näihin tunnelmiin.
:) no onhan niitä katkeriakin ämmiä jos ihan rehellisiä ollaan...
että saisin vielä nähdä sielukkaan ja syvälle menevän keskustelun anaalipanosta.
Rauhaa kaikille!
t: ateisti, joka ei kiellä keneltäkään Jumalaa
Mua rasittaa myös tosi paljon nuo ikuiset wt-aloitukset, en ikinä lähde niihin mukaan.
Mustavalkoiset ihmiset ovat myös rasittavia ihan normaalielämässä. Aina mennään äärimmäisyydestä toiseen eikä muka mitään ole sillä välillä. Luulisi heistäkin jo iän ja elämän kokemuksen myötä rapisevan moista mustavalkoajattelua pois, mutta ei, sitkeässä on. Sääli. Tuntuu, että meillä ei kohta ole muuta keskusteltavaa kuin että mites se lämpötila noin äkisti poikkesikin eilisestä...
kemian opiskelija,jolla on vähän vuorokausirytmi sekaisin, kun otin kunnon päiväunet...
Minä en jaksa ottaa tosissani noita wt-ketjuja.
ketjuihin:
1. Jos haluat älykästä keskustelua, avaa itse ketjuja.
2. Kaikkia ketjuja ei ole pakko klikkailla auki.
Esim. tuo wt-aihe jyllää täällä toistuvasti. Aina samat jutut. Viime vuonna oli ihan mielenkiintoisiakin luokkakeskusteluja mutta käytyäni nuo antoisat keskustelut jätän muiden klikkailtavaksi ne sadannet keskustelut, joissa puhutaan, kuinka wt:llä on blondauksen juurikasvu näkyvillä tai kuinka syöttää lapsilleen vain eineksiä ym. ym.
Mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä ketjuja on aika vähän ja ne myös tuntuvat tulevan aika sattumalta.
Terveisin kohta fil.kandi (humanisti)
että saisin vielä nähdä sielukkaan ja syvälle menevän keskustelun anaalipanosta.
Rauhaa kaikille!
mutta ei täällä kovin syvällisiä aiheita juuri käsitellä...
mutta ei täällä kovin syvällisiä aiheita juuri käsitellä...
täs on just se vika. Jos esim. joku uusi tyyppi työpaikalla kehtaa kritisoida vaikkapa sitä työpaikan kurjaa ilmapiiriä, niin sit on heti joku tyyppi vetämässä herneen nenään, että "kuka SÄ luulet olevas? Sä masennat mua!" TAI jos vaikka sanoo jollekin superhihhulille, että et viittis haukkua homoja, niin johan alkaa vyörytys "että tuolla mielipiteelläs sä syrjit meitä homojen vastustajia, kuka sä oot mitään sanoo".
Ei jaksa.
Tällä palstalla on ihan sama mitä sanoo, niin joku antaa turpaan. Kasvottumuus saa ihmisen käyttäytymään raukkamaisella tavalla. Ja joo, täällä on paljon katkeria ämmiä (sanoin sen taas). Katkeruus on surua, joka on ylpeydestä jätetty surematta, se on näiden "vahvojen ihmisten" ammattitauti.
t. Voin kai titulreetata itseäni myös tatuoiduksi naiseksi, olisko se parempi?
täs on just se vika. Jos esim. joku uusi tyyppi työpaikalla kehtaa kritisoida vaikkapa sitä työpaikan kurjaa ilmapiiriä, niin sit on heti joku tyyppi vetämässä herneen nenään, että "kuka SÄ luulet olevas? Sä masennat mua!" TAI jos vaikka sanoo jollekin superhihhulille, että et viittis haukkua homoja, niin johan alkaa vyörytys "että tuolla mielipiteelläs sä syrjit meitä homojen vastustajia, kuka sä oot mitään sanoo".
Ei jaksa.
Tällä palstalla on ihan sama mitä sanoo, niin joku antaa turpaan. Kasvottumuus saa ihmisen käyttäytymään raukkamaisella tavalla. Ja joo, täällä on paljon katkeria ämmiä (sanoin sen taas). Katkeruus on surua, joka on ylpeydestä jätetty surematta, se on näiden "vahvojen ihmisten" ammattitauti.
t. Voin kai titulreetata itseäni myös tatuoiduksi naiseksi, olisko se parempi?
En mä ainakaan enää luota siihen, että täällä on joku tietynikäisten naisten yhteisö. Ja että ne ikävät tyypit on jotain tavallisia naisia.
Ne ikävät tyypit voi olla ketä vaan, naisia, miehiä, teinejä..Ihan pilaa vain. On vaan ihmisiä, jotka ei ajattele tästä palstasta samoin kuin joku toinen. Kenen tahansa aloitus merkitsee aina vi***ilun mahdollisuutta.
Arvelen, että itselle tulee vielä jossain vaiheessa kyllästyminen vastaan, kun on tarpeeksi monta kertaa nähnyt aiherotaatiot ja kettuilut. Joku jonain päivänä kirjoittikin, että huumoria on nykyään paljon vähemmän.
Haluan jutella teidän oikeasti mukavien ihmisten kanssa, teidän, joilla ei ole mustavalkoista vastausta (so.tuomiota) kaikkeen, vaan uskallatte katsoa ja arvioida asioita monesta näkökulmasta, ja teette sen lempeästi ja viisaasti.
t. Teologi, joka ei ole vielä löytänyt totuutta
ja monipuolisesti. Katso ihmeessä itsekin: on vain yksi tie, totuus ja elämä.
Uskotko?