Tosiaan sossu kävi tänään. Ketju katos. Kysyttävää vielä?
Kommentit (13)
eli miksi tulivat, mitä sanoivat..
ja niin edelleen..mitä mieltä olet tilanteesta?
eli miksi tulivat, mitä sanoivat..
ja niin edelleen..mitä mieltä olet tilanteesta?
Tulivat joska yritin tappaa itseni ja sairaalasta meni ilmo sossuille.
ap
käynnin syy lastens. ilmoitus ja mikä sen sisältö oli? Miksi ilmoitus tehtiin? Pitikö se millään muotoa paikkaansa?
Mitä sossut sanoivat? kertoivatko mitä seuraavaksi? Mikä on aikataulu?
ap
tottakai menee ilmoitus, jos vanhempi on itsetuhoinen !
Mutta mitä nyt? Onko lääkitys? sAatko apua ja tukea ja perhetyöntekijän käynnit?
Itsemurhat eivät ole "en voinut sill emitään". Se on asia, josta tehdään PÄÄTÖS ja kun se ON, sitä vaan ei tee itselleen mitään missään ahdistuksen oloissa.
Mieti, miltä lapsistasi tuntuu ja miten heidän elämä menee sen jälkeen, kun äiti on paitsi kuollut, tehnyt itsemurhan? Haluatko sitä lapsillesi?
jos et jaksa lapsiasi, anna heidät sijotukseen. he voivat tavata ja jutella kanssasi, olet olemassa, ja se on eri asia. suuren suuri asia, isosti eri asia.
yrittäjyys hengessä kuin ap.
Soitto vain kotiin ja kysyivät mieten voi.. vastasin, että hyvin.
Todellisuus oli kyllä aivan muuta, olin tosi heikolla hapella
No olen ollut masentunut jo vuosia, ei apua mistään. Kyllähän se piti paikkaansa, en ole jaksanut olla 100% äiti lapsilleni. Seuraavaksi tukiperhe ja muu tuki. Ensi kuussa taas tavataan. Ja joo lapset ovat mulla.
ap
No olen ollut masentunut jo vuosia, ei apua mistään. Kyllähän se piti paikkaansa, en ole jaksanut olla 100% äiti lapsilleni. Seuraavaksi tukiperhe ja muu tuki. Ensi kuussa taas tavataan. Ja joo lapset ovat mulla.
ap
vaikka hyvinvointivaltiossa ollaankin. Jos ei masentuneella ole ketään, joka auttaa avun hankkimisessa, niin ei tässä luvattujen paperiselvitysten maassa, siinä jamassa oleva ihminen jaksa itselleen sen viidakon lävitse apua hakea.
Ystäväni on ollut samassa tilanteessa, ja hävettää etten sitä huomannut:( Onneksi hänkään ei yrityksessään onnistunut.
Toivottavasti saat nyt muutakin apua kuin tuon tukiperheen ja toivon, että sinulla on tai löytyisi edes yksi ystävä, joka voisi joskus auttaa.
Ehkä joku onkin, jos vain uskallat kertoa, että apua nyt tarvitset.
ja kotikäynnit yms on alkaneet. Ja on lääkitys + terapia.
Lapsille varmasti rankkaa jos tapan itseni, mutta tiedätkö jos ihminen loppu niin ei pysty ajattelemaan muita. Vaikka kuinka tahtois.
En anna lapsia pois ovat mulle niin rakkaita. Nyt saan tukea ja tukiperhe haussa.
ap
i]
ap
Mutta mitä nyt? Onko lääkitys? sAatko apua ja tukea ja perhetyöntekijän käynnit?
Itsemurhat eivät ole "en voinut sill emitään". Se on asia, josta tehdään PÄÄTÖS ja kun se ON, sitä vaan ei tee itselleen mitään missään ahdistuksen oloissa.
Mieti, miltä lapsistasi tuntuu ja miten heidän elämä menee sen jälkeen, kun äiti on paitsi kuollut, tehnyt itsemurhan? Haluatko sitä lapsillesi?
jos et jaksa lapsiasi, anna heidät sijotukseen. he voivat tavata ja jutella kanssasi, olet olemassa, ja se on eri asia. suuren suuri asia, isosti eri asia.
Olen tuo, jonka tekstiä lainasit, tosin lainaus ei ihan onnistunut.
Olen itse elänyt monta elämää ja läpikäynyt jos mitä. Mutta en tee itselleni mitään, en tuhoa, en vahingoita, koska se olisi aivan liikaa lapsilleni. Olen ollut monta kertaa jo ihan kuluneen vuoden aikana aivan loppu. en jaksaisi. mutta on pakko. Nostaa aina vaan itsensä pystyyn ja jatkaa.
se on aivan sama kuin se päätös, että en petä miestäni.
Tilaisuuksia olisi, mutta.. olen tehnyt päätöksen. en edes kännissä ja jos olen niin kännissä että olen tiedoton, se on sitten jo taju kankaalla ja raiskaus, noin kärjistetysti sanottuna.
sama on muutamien muidenkin asioiden suhteen ja ennenkaikkea itsetuhoisuuden suhteen. on vain PAKKo raapia hengissä ja eteenpäin, lasten takia.
Omien lasteni isä kuoli kun he olivat teini-ikäisi, ja se oli lapsille jotain aivan järkyttävää. se tilanne. Kun ajattelee, toimii ja sanoo vanhemmalleen ihan mitä vain ja sitten tätä ei enää olekaan.. kun ei voi luoda sitä suhdetta, mikä olisi aikuisen ja lapsen välillä, ei voi pyytää eikä antaa anteeksi. syyllisyys. ikävä. kaipaus, vajaa olo.
ja kotikäynnit yms on alkaneet. Ja on lääkitys + terapia.
Lapsille varmasti rankkaa jos tapan itseni, mutta tiedätkö jos ihminen loppu niin ei pysty ajattelemaan muita. Vaikka kuinka tahtois.
En anna lapsia pois ovat mulle niin rakkaita. Nyt saan tukea ja tukiperhe haussa.
ap
i]Tulivat joska yritin tappaa itseni ja sairaalasta meni ilmo sossuille.
ap
ap
vaikka hyvinvointivaltiossa ollaankin. Jos ei masentuneella ole ketään, joka auttaa avun hankkimisessa, niin ei tässä luvattujen paperiselvitysten maassa, siinä jamassa oleva ihminen jaksa itselleen sen viidakon lävitse apua hakea.Ystäväni on ollut samassa tilanteessa, ja hävettää etten sitä huomannut:( Onneksi hänkään ei yrityksessään onnistunut.
Toivottavasti saat nyt muutakin apua kuin tuon tukiperheen ja toivon, että sinulla on tai löytyisi edes yksi ystävä, joka voisi joskus auttaa.
Ehkä joku onkin, jos vain uskallat kertoa, että apua nyt tarvitset.
v ja k puuttumaan tosta.