Lue keskustelun säännöt.
Miksi naiset heittävät työpaikoilla roskat lattialle?
Kommentit (3)
Asenne on: "minä kun en täällä siivoa niin minä heitän roskat mihin sattuun, muiden tehtävä on siivota"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä naisvoittoinen työpaikka ja kenenkään en ole nähnyt heittävän rostika lattialle.
lappu, jossa tiedustelet kyseistä asiaa. Laita vielä vaihtoehtoja esim. A.koska en osu roskikseen
B. olen niin epäsiisti c. koska joku muu kerää ne