Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ottaa yhteyttä tektarilla naiseen, jonka kanssa tietää miehen olleen tekemisissä, niin

Vierailija
11.01.2013 |

Eikö kunnollinen nainen vastaisi siten, etteivät ole muhinoineet, niinkuin mies väittää?

Vai mitä se kertoo, kun nainen ei vastaa mitään, vaikka tietää sen, että meillä pieni tyttö yms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se pitää sua vaan kahjona häirikkönä tms.

Vierailija
2/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisen viestin laitoit? jos kuulostit hysteeriseltä ämmältä ei kai kovin moni jaksaisi vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minun pitäisi jonkun heikkoitsetuntoisen viesteihin alentua vastaamaan, jos mitään en olisi edes tehnyt? Kuulostat epätasapainoiselta ap.

Vierailija
4/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhinoinut miehesi kanssa ja saisin sulta tommosen tekstarin niin pitäisin sinua niin kahelina että jättäisin vastaamatta, ajattelisin että ei kuulu mulle, selvittäkööt itse sotkussa.

Vierailija
5/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi pelottaa, että mikähän seko se on saanut mun numeron tietoonsa.

Vierailija
6/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin viestin sinulta että olet nusassut mieheni kanssa, enkä olisi niin en vastaisi. Luultavasti jankkaisit ja sinusta saisi loisen. Mutta jos olisin nusassut ja mustis nainen lähestyy viestillä niin voisin vastatakin jotain.

Vierailija
7/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin siis ollut miehesi kanssa, niin en rupeaisi mihinkään puheisiin sinun kanssasi miehen selän takana, jos voisin sitä välttää. Jos mies on päättänyt valehdella vaimolleen, niin mitäpä siihen lisäämään. Erityisesti kun teillä on se lapsi enkä halua välttämättä hajottaa perhettänne, vaikka nyt tulikin nusastua. Toisaalta en myöskään näe, että on minun asiani valehdella miehen puolesta henkilölle, jota en itse edes tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan