Minä olen ollut 5 päivää syömättä karkkia ja nyt on tiukka paikka:(
Kertokaa minulle syitä, miksi kannattaisi edelleen jatkaa karkkilakkoani! Help!
Kommentit (6)
Kun olet ollut viikon syömättä, niitä ei tee enää mieli. Olosta tulee tämän jälkeen tosi pirteä ja jaksaa ihan eri tavalla tehdä asioita. Vaihda pakastemarjoihin (kotimaisiin sellaisiin). Nyt kun oikeasti sitkutat ja kuuntelet vaikka hyvää musiikkia niin himo menee ohi. Tsemppia =)
Mistä mitoista noin huima pudotus ja tuollaisella tavalla? koska se lakko alkoi vaikuttaa niin, että paino alkoi pudota?
Laita viiirypäleitä ja vadelmia pakastimeen. Auttaa vähän. Itse syön kyllä jätskiä välillä, olen siis ollut pian 4vuotta karkkilakossa.
71kg->51kg
Kyllä se aika pian alkoi pudota tasaista tahtia, ei nyt heti ekalla viikolla mutta sitten lähti aika ropinalla.
epäterveellistä kaikkine lisäaineineen jne jne. Eli ei kannta syödä. Mutta maistuu vaan niin hyvältä ja saa hetkellisesti onnelliseksi, joten mikset söisikin.
Tämä on tiukka paikka minulle. Ikää on se 40-vuotta ja koko aikuisikäni olen syönyt runsaasti karkkia. Nyt halusin vähän puhdistaa kehoa ja saada toisesta lapsesta jääneet kilot karisemaan. pakastin vinkki oli hyvä. Upeaa, että teistä yhdellä on karissut noin paljon kiloja karkkilakolla! Onnittelut!
ap
Mitään muuta ei tarvinnut tehdä, kuin olla karkkilakossa.