Alkaa jo kyllästyttää tämä suomalaisten rasisteiksinimittely
Joka hiivatin päivä ylen tuutista tulee jos missäkin ajankohtaisohjelmassa ja uutisissa juttua aiheesta. Haiskahtaa propagandalta...
Kommentit (23)
että ketkä "me"? ketä on me suomalaiset?
suomalainen olen minäkin ja sanon, että suomessa asuu ihmisiä, jotka puhuvat ja toimivat rasistisesti. kuten esimerkiksi tässä ketjussa se joka on sitä mieltä, että "niitä" ei tavitse hyväksyä.
mutta miettikää nyt hetki ketä ne on ja ketkä on me?
Mutta tänäänkin töissä kahvipöydässä kaksi vanhempaa rouvaa ilmaisi selkeästi olevansa parempaa kansaa kuin vaikkapa intialaiset. Jotka ovat työkavereitamme it-firmassa. Minä taasen pidän kaikkia yhdenvertaisina.
kuka sen rajan vetää ja miten?
Joka hiivatin päivä ylen tuutista tulee jos missäkin ajankohtaisohjelmassa ja uutisissa juttua aiheesta. Haiskahtaa propagandalta...
Voi pikku-Nea! Alkaako ihan kyllästyttämään? Kaskun ei ahdistamaan? Onko miehesi Sauniksen neulasbaarissa? Ha läski-Merja etsimässä uutta miesta?
että ketkä "me"? ketä on me suomalaiset?
suomalainen olen minäkin ja sanon, että suomessa asuu ihmisiä, jotka puhuvat ja toimivat rasistisesti. kuten esimerkiksi tässä ketjussa se joka on sitä mieltä, että "niitä" ei tavitse hyväksyä.
mutta miettikää nyt hetki ketä ne on ja ketkä on me?
kuka sen rajan vetää ja miten?