Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on niin pentumainen, mököttää ja riitelee lasten kanssa

Vierailija
10.01.2013 |

2v uhmis viskasi jugurtin lattialle kun suuttui jostain, mies nosti lapsen tiukasti lattialle ja painui vessaan. Lapsi tuli itkemään mulle, no sanoin että teit rumasti, ei saa heittää ruokaa. Siivosin jugurttisotkut. Menin sitten suihkuun luottaen että mies siinä huolehtii kun onkin. Isompi lapsi huuteli vessasta pyyhkimään, mä lopettelin suihkua ja kuulin kun huuteli monta kertaa. Lopulta menin jo itse suihkusta katsomaan vessaan, siellä pikkuinen haisteli isomman pöksyjä ja lapset nauroivat. Menin etsimään missä mies on niin makasi makuuhuoneessa, kysyin miksei huolehdi lapsista "lepuutan tässä selkääni" vastasi tylysti. Sanoin että lapsi huutaa pyyhkimään ja toinen haistelee tämän kakkapöksyjä, mies ärähti että "haistelkoon aivan rauhassa!".

Siis juma! Mies kiukuttelee pienen lapsen käytöstä enkä voi luottaa että mies huolehtii kun käyn suihkussa! Miten voi olla noin idiootti ja vastuuton?!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei mies mitenkään käsitellyt asiaa, lähti lapsen sänkyyn makoilemaan että siis nukuttaa isomman lapsen. Ei jutellut pienen kanssa enää sinä iltana, eikä mulle kommentoinut mihinkään mitään kun yritin asiasta puhua. Eli loppuillan mököttelikin sitten.. Omasta mielestään toimi ihan oikein.

Vierailija
22/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako ne koskaan? Jos mies saa lapsen 40-vuotiaana, onnistuuko tuo tunnepuoli paremmin, siis onko mies kypsynyt aikuisuuteen iän myötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako ne koskaan? Jos mies saa lapsen 40-vuotiaana, onnistuuko tuo tunnepuoli paremmin, siis onko mies kypsynyt aikuisuuteen iän myötä?

Mieheni on jo lähemmäs 40v eli ei edes nuorena saanut lapsia. Liian pitkään sai vissiin elellä yksin helppoa elämää vailla vastuuta.

Vierailija
24/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on valitettavan itsekeskeinen ja pentumainen:/

Vierailija
25/25 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut. Tuohan kuuluu vaan elämää. Jokainen suuttuu ja möksähtää välillä. Vaikka niille lapsillekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän