Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meni makkariin itkemään

Vierailija
10.01.2013 |

pitäiskö mennä perässä?? pisti oven kiinni.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä mies ei saa itkeä?

En vaan kestä miehen itkua. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että kaikki entiset on olleet enemmän tai vähemmän itkupillejä.

miehen itkun naisen itkusta?

Kertoo varmasti jotain ihmisen omista tunneongelmista, jos ei kestä nähdä esim. itkemistä.

Ja paskanmarjat. Ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät pura tunteitaan itkemällä ja se heille suotakoon. Ei siinä mitään tunneongelmia tarvitse olla. Rasittavaa naistenlehtiskeidaa.

nimenomaan sen ongelma, joka ei sitä kestä, ei sen, joka itkee. Ajattele nyt järjellä. Ihan sama, itkeekö itse tai ei, mutta jos toisen itkeminen ahdistaa tai sitä ei muuten kestä, niin kuulostaa aika oudolta.

Vierailija
62/67 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä mies ei saa itkeä?

En vaan kestä miehen itkua. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että kaikki entiset on olleet enemmän tai vähemmän itkupillejä.

miehen itkun naisen itkusta?

Kertoo varmasti jotain ihmisen omista tunneongelmista, jos ei kestä nähdä esim. itkemistä.

Ja paskanmarjat. Ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät pura tunteitaan itkemällä ja se heille suotakoon. Ei siinä mitään tunneongelmia tarvitse olla. Rasittavaa naistenlehtiskeidaa.

nimenomaan sen ongelma, joka ei sitä kestä, ei sen, joka itkee. Ajattele nyt järjellä. Ihan sama, itkeekö itse tai ei, mutta jos toisen itkeminen ahdistaa tai sitä ei muuten kestä, niin kuulostaa aika oudolta.

Kyllä siitä vaivaantunut fiilis tulee, jos joku parkuu. Siis aikuinen.

Useimmat aikuiset ihmiset kestävät toisen itkun. En käsitä, mitä vaivaannuttavaa siinä on. Paha olo, järkytys, suru ym. purkautuu itkemällä. Kyllä mä pystyn olemaan läsnä ihmiselle, jolla on sellaisia tunteita. EI mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ex-mieheni itki, oli sinä päivänä, kun hänen uusi tyttöystävänsä ilmoitti jättävänsä mieheni, jos mies ei kerro minulle olevansa suhteessa.

Mies tuli kotiin ja näin hänen itkeneen. Kysyin ihmeissäni, mitä on tapahtunut. Olin varma, että joku on kuollut. Sitten mies kertoi. Maailmani kaatui, meillä oli puolivuotias vauva.

Siksi itkevä mies aiheuttaa minussa aina paniikkireaktion. Pelkästään tämä kirjoitus.

Vierailija
64/67 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla tunteeton ja kylmä. Miehesi on häpeäksi koko mieskunnalle.

Vierailija
65/67 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä mtä mä trarkoitan provolla. Heitetään pari lausetta ja jäädään odottamaan reaktioita. Eihän tuohon avaukseen voi otttaa mitäåän kantaa! Mennäkö perään? Ei voi tietää, kun ei ole mitään käsitystä ap:n ja miehen suhteesta tai siitä, miksi mies itkee. Jos lukisi "pitäskö mennä juttelemaan/ pyytämään anteeksi", niin voisi jo kommentoida paremmin tilanteeseen.

Kaikilla on oikeus ilmaista tunteitaan niinkuin ne ilmaisee. Onko tkevää miestä loukattu, onko hän saanut syöpädiagnoosin, onko hän kuullut jonkun biisin joka liikuttaa häntä?

Jos hän itkee jotakin mitä ap on tehnyt, niin pakko sanoa että miesparka, onpa saanut kylmäkiskoisen vaimon. Kysyy täältä mielipiteitä, sen sijaan että hoitaisi siellä kotona olevaa tilannetta.

Vierailija
66/67 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkupilli ukko, yöks

Koko 70-luku kohkattiin, että mieskin saa itkeä ja on oltava pehmoisi. Poikia ei saanut enää kasvattaa pojiksi, leikkipyssytkin kiellettiin.

Eläkää nyt sen mukaisesti.

Vierailija
67/67 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itku on heikkoutta En kestäisi heikkoa miestä.

Tunteiden pelkääminen on heikkoutta.

me naiset ei vaan useinkaan ymmärretä sitä. Katsomme oikeaksi tavaksi toimia vain sen, miten itsekin toimimme. Se, että mies ei näkyvästi ja usein itke, ei todellakaan tarkoita sitä etteikö hänellä olisi tunteita tai että hän pelkäisi niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän