Mies meni makkariin itkemään
Kommentit (67)
Musta mies saa itkeä, mutta itse en halua sitä nähdä.
Lainaus:
joiden mielestä mies ei saa itkeä?
En vaan kestä miehen itkua. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että kaikki entiset on olleet enemmän tai vähemmän itkupillejä.
Minä en itkeviä aikuisia kestä, paitsi ehkä läheisimpiä ystäviäni. Muita en.
En vaan kestä miehen itkua. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että kaikki entiset on olleet enemmän tai vähemmän itkupillejä.
miehen itkun naisen itkusta?
Kertoo varmasti jotain ihmisen omista tunneongelmista, jos ei kestä nähdä esim. itkemistä.
Ja paskanmarjat. Ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät pura tunteitaan itkemällä ja se heille suotakoon. Ei siinä mitään tunneongelmia tarvitse olla. Rasittavaa naistenlehtiskeidaa.
nimenomaan sen ongelma, joka ei sitä kestä, ei sen, joka itkee. Ajattele nyt järjellä. Ihan sama, itkeekö itse tai ei, mutta jos toisen itkeminen ahdistaa tai sitä ei muuten kestä, niin kuulostaa aika oudolta.
Kyllä siitä vaivaantunut fiilis tulee, jos joku parkuu. Siis aikuinen.
Useimmat aikuiset ihmiset kestävät toisen itkun. En käsitä, mitä vaivaannuttavaa siinä on. Paha olo, järkytys, suru ym. purkautuu itkemällä. Kyllä mä pystyn olemaan läsnä ihmiselle, jolla on sellaisia tunteita. EI mitään ongelmaa.
Nyt ymmärsit: SINÄ et kestä. Siis itkemisessä ei ole mitään vikaa, sinussa vain on semmoinen "vika", ettet sitä kestä.
Itkevät aikuiset on vaivaannuttavia tapauksia.piste.
Kertoo varmasti jotain ihmisen omista tunneongelmista, jos ei kestä nähdä esim. itkemistä.
Ja paskanmarjat. Ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät pura tunteitaan itkemällä ja se heille suotakoon. Ei siinä mitään tunneongelmia tarvitse olla. Rasittavaa naistenlehtiskeidaa.
nimenomaan sen ongelma, joka ei sitä kestä, ei sen, joka itkee. Ajattele nyt järjellä. Ihan sama, itkeekö itse tai ei, mutta jos toisen itkeminen ahdistaa tai sitä ei muuten kestä, niin kuulostaa aika oudolta.
Kyllä siitä vaivaantunut fiilis tulee, jos joku parkuu. Siis aikuinen.
Useimmat aikuiset ihmiset kestävät toisen itkun. En käsitä, mitä vaivaannuttavaa siinä on. Paha olo, järkytys, suru ym. purkautuu itkemällä. Kyllä mä pystyn olemaan läsnä ihmiselle, jolla on sellaisia tunteita. EI mitään ongelmaa.
Nyt ymmärsit: SINÄ et kestä. Siis itkemisessä ei ole mitään vikaa, sinussa vain on semmoinen "vika", ettet sitä kestä.
ja jos itkee, minä lohdutan. Mun mielestä itkeminen ei ole epämiehekästä. Oma isäni on tunnevammainen ihminen, joka ei osaa itkeä ollenkaan eikä myös siedä muiden itkua (=heikkoutta hänen mielestään). 18 vuotta saman katon alla hänen kanssaan riitti. Onneksi minulla on herkkä, tunteva mies.
...mua kiinnostaa miksi ap:n mies itki. Selvisikö jo?
Mutta hienoa, että sinä olet ah niin tervepäinen.
Siis tämä kun ette lyhennä viestejä niin menee väärin!
Viesti 34 oli 32.lle, Pahoittelut, ei vaan jaksa noita kun laitatte vaan uutta ketjua toisien perään.
kuluksi provoillut.
T. 32
Ps. On ihan ok että miehetkin itkee, kunhan syystä :)
Itkevät
aikuiset
on
vaivaannuttavia
tapauksia.
piste.Minä
en
itkeviä
aikuisia
kestä,
paitsi
ehkä
läheisimpiä
ystäviäni.
Muita
en.joiden
mielestä
mies
ei
saa
itkeä?En
vaan
kestä
miehen
itkua.
En
tiedä
miksi.
Ehkä
siksi,
että kaikki
entiset
on
olleet
enemmän
tai
vähemmän
itkupillejä.miehen
itkun
naisen
itkusta?Kertoo
varmasti
jotain
ihmisen
omista
tunneongelmista,
jos
ei
kestä
nähdä
esim.
itkemistä.Ja
paskanmarjat.
Ihmisiä
on
erilaisia,
kaikki
eivät
pura
tunteitaan
itkemällä
ja
se
heille
suotakoon.nimenomaan
sen
ongelma,
joka
ei
sitä
kestä,
ei
sen,
joka
itkee.
Ajattele
nyt
järjellä.Kyllä
siitä
vaivaantunut
fiilis
tuleeUseimmat
aikuiset
ihmiset
kestävät
ongelmaa.Nyt
ymmärsit
ettet
sitä
kestä.
terv. se, joka ensimmäisenä ilmoitti, ettei kestä miehen itkua, mutta ei osallistunut loppuketjun vääntöön asiasta, ja jota jäi asia kaivelemaan. :D
Tämä on sitä tasa-arvoa, kun itkevää naista on kaikki lohduttamassa ja paapomassa. Itkevä mies on vastenmielinen, sietää tulla jätetyksi moisesta.
Tämä on sitä tasa-arvoa, kun itkevää naista on kaikki lohduttamassa ja paapomassa. Itkevä mies on vastenmielinen, sietää tulla jätetyksi moisesta.
sitä että mieskin voi itkeä. Mitä tuo muka tarkoittaa?
ja itkeekö miehesi normaalisti usein.
ps. lopettakaa jo hemmetissä se tekstienne lainaaminen!
ja jos itkee, minä lohdutan. Mun mielestä itkeminen ei ole epämiehekästä. Oma isäni on tunnevammainen ihminen, joka ei osaa itkeä ollenkaan eikä myös siedä muiden itkua (=heikkoutta hänen mielestään). 18 vuotta saman katon alla hänen kanssaan riitti. Onneksi minulla on herkkä, tunteva mies.
Olen kokenut elämässä vakavasti luonnehäiriöisen miehen, joka vain nauroi sairaalla tavalla saatuaan minut ensin puhkeamaan kyyneliin ja sitten pilkkasi niitä. Koskaan, ei koskaan pyytänyt anteeksi julmuuksiaan.
Minusta olisi ihana saada mies, jolla on tunteet, niiden koko skaala. Mies, joka on tarpeeksi vahva uskaltamaan näyttää surunsa.
Ap, menithän lohduttamaan miestäsi? Itkevää ei saa koskaan jättää yksin.
Oho, tähänhän on tullut vastauksia. Unohdin jo koko ketjun, kun vauvaa nukutin.
Niin, en ikinä mennyt miehen perässä, koska hän painui sieltä ulos keräämään itseään.
Mies itki, koska muistutin häntä eräästä ikävästä asiasta, jonka hän sanoi pojalleen jokin aika sitten. Tämä oli ensimmäinen kerta kun kyseisestä jutusta puhuttiin ja ilmeisesti mies katuikin sitä rankasti. Hän siis käyttäytyi täysin sopimattomalla tavalla poikaansa kohtaan jokin aika sitten.
Mies koki, että muistutin tarkoituksella tästä ja halusin mitätöidä häntä isänä.
Noh, saatiin asioista puhuttua ja kerroin hänelle, ettei tarkoitukseni ollut missään nimessä loukata tarkoituksella eikä varsinkaan sanoa, että hän on huono isä.
jonka mies huusi pojalleen haista paskaa kun lapsi repi sähköjohtoa tämän pelatessa koneella.
Näkijä.
Miehen ei kuulu itskeä niin kuin naisen.
Pientä kaksinaismoralismia.
Olen täysin samaa mieltä!
Itkevät aikuiset on vaivaannuttavia tapauksia. piste.
Ja paskanmarjat. Ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät pura tunteitaan itkemällä ja se heille suotakoon.
nimenomaan sen ongelma, joka ei sitä kestä, ei sen, joka itkee. Ajattele nyt järjellä.
Kyllä siitä vaivaantunut fiilis tulee
Useimmat aikuiset ihmiset kestävät ongelmaa.
Nyt ymmärsit ettet sitä kestä.