Mies meni makkariin itkemään
Kommentit (67)
teette toisenne onnettomiksi.
Näkijä
Haluaisin itsekin sellaisen. Voitais vaikka joskus itkeä yhdessä, helpottais. Ei silleen avuttomasti että mitä mä nyt teeeeeeeeeen, vaan sillä lailla että on surullista, surraan.
jos näkee puolisonsa itkevän ja teeskentelee, ettei olisi nähnyt.
Mene rauhallisesti miehen luokse, kysy mikä hänellä on hätänä ja että haluaako jutella asiasta. Jos mies ei halua puhua asiasta, niin jätä hänet sitten rauhaan.
Mahtavia nää av-mammat kun puoliso ei saa tuntea mitään ja jos tuntee, niin se jätetään huomiotta. Hyi, ootte oksettavia.
tarkoittanee että haluaa olla yksin.
Tietysti itse olisin huolestunut ja kävisin kysymässä ovella voinko tulla ja mikä on hätänä. Mun mies itkee kerran sadassa vuodessa, joten olisin TODELLA huolissani, mutta jos olisi mies joka osaa itkeä, niin kävisin katsomassa tilannetta ja tarjoamassa lohdutusta.
(Ellei kyseessä olisi jotain aivan kauheaa, kuten oman lapsen kuolema tai erittäin vakava sairaus).
joiden mielestä mies ei saa itkeä?
En vaan kestä miehen itkua. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että kaikki entiset on olleet enemmän tai vähemmän itkupillejä.
En vaan kestä miehen itkua. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että kaikki entiset on olleet enemmän tai vähemmän itkupillejä.
miehen itkun naisen itkusta?
itkupilli naanaa
pistä oven alta jallu se fröbelin palikoiden piipaa levy
Miehen ei kuulu itskeä niin kuin naisen.
Kertoo varmasti jotain ihmisen omista tunneongelmista, jos ei kestä nähdä esim. itkemistä.
Miehen itku on neitimäistä. Miehen ei kuulu itskeä niin kuin naisen.
Muualla miehillä on tunteita siinä missä naisellakin.
Miehen itku on heikkoutta En kestäisi heikkoa miestä.
Tunteiden pelkääminen on heikkoutta.
Siis aikuisilta ihmisiltä. Itekin itken mieluiten yksin. Kuten sanoin, en tiedä tarkoin, miksi näin on. Näin nyt vaan on.
Kertoo varmasti jotain ihmisen omista tunneongelmista, jos ei kestä nähdä esim. itkemistä.
Ja paskanmarjat. Ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät pura tunteitaan itkemällä ja se heille suotakoon. Ei siinä mitään tunneongelmia tarvitse olla. Rasittavaa naistenlehtiskeidaa.
Ja paskanmarjat. Ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät pura tunteitaan itkemällä ja se heille suotakoon. Ei siinä mitään tunneongelmia tarvitse olla. Rasittavaa naistenlehtiskeidaa.
nimenomaan sen ongelma, joka ei sitä kestä, ei sen, joka itkee. Ajattele nyt järjellä. Ihan sama, itkeekö itse tai ei, mutta jos toisen itkeminen ahdistaa tai sitä ei muuten kestä, niin kuulostaa aika oudolta.
en kyllä enää niin helposti eri tilanteissa kuin ennen, nyt osaan suuttua itkun sijaan. Mutta liikutun herkästi yms. Kun mietin omia tunnetiloja joihin itku liittyy, niin musta on ihan kiva että mun mies ei ole itkuherkkä. Ei mua ahdista jos mies itkee, mutta se sopii niin harvoihin tilanteisiin.
Kerran on kyllä ällöttänyt. Eräs mies oli tosi pitkään tosi ihastunut muhun ja annoin kyllä ymmärtää ettei kiinnosta, mutta en hennonnut sanoa ilmeisesti riittävän suoraan. Kun sitten kerran sanoin, että meistä ei tule ikinä paria, mies pillahti itkuun ja se oli oikeasti vastenmielistä.
se itkee? teitkö sä sille jotain?