Kehtaisitko käydä yksin jumpassa/salissa? Mistä löydän kaverin sinne?
Kukaan tuttu ei ole innokas tai aikataulut ei sovi yhteen :( enkä kehtaa yksinkään mennä, käykö vaikka jumpissa yksin ihmiset vai onko kaikilla aina joku tuttu? :D
Kommentit (42)
töiden jälkeen tms. milloin itselle sopii. Olen asiakaspalvelutyössä, joten en jaksaisikaan hirveesti enää sen jälkeen jutella. Samoin ihan itsekseni olen käynyt jumpissa, joogassa jne. ryhmäliikunnassa, ja niin useimmat muutkin. Aika harvalla näyttää olevan kaveri mukana ja parempi niin. Esim. vesijuoksussa ärsyttää ne hitaasti vierekkäin juoksevat ja jutustelevat kaverit, kun ei oikein pääse ohikaan. En ole nopea minäkään, mutta minut saa ohittaa. Toki olen joskus kaverin kanssakin jossain liikunnassa yhtä aikaa ollut, mutta eihän siellä voi jutella kuitenkaan.
suurin osa käy jumpissa ja salilla yksin. ei siellä voi jutellakaan kesken treenin.
jos et ole varma miten toimia, kysy neuvoa henkilökunnalta tai joltain muulta treenaajalta.
rohkeasti jumppaamaan vaan!
Jumpissa käy harvoin, mutta salille ehdottomasti yksin. Luulenpa, että ainakin omalla salillani suurin osa treenaa yksin, vaikka on naisten sali kyseessä.
En tykkää käydä kaverin kanssa. Mies monesti ehdottelee, että lähdettäis yhdessä, mutta mieluummin käyn yksin.
Kukaan tuttu ei ole innokas tai aikataulut ei sovi yhteen :( enkä kehtaa yksinkään mennä, käykö vaikka jumpissa yksin ihmiset vai onko kaikilla aina joku tuttu? :D
Mitä tarkoitat "kehtaa" sanalla, se kun eri murteissa tarkoittaa eri asiaa.
Et VIITSI yksin mennä, vai sinua vähän NOLOTTAA mennä yksiksesi?:)
Jos tarkoitus on liikkua ja kuntoilla; ei siellä ehdi rupattelemaan. Yksin on kaikista paras mennä!
Kehtaatko itse käydä yksin kaupassa?
Siis mä en ymmärrä ihmisiä, jotka ei "kehtaa" tehdä normaaleja asioita yksin. Mitä kehtaamista siinä nyt on? Oletko epävarma itsestäsi?
mitään kaveritreffejä ole jumppaan mennessä. Ihan yksin menen ja kehtaamispuolen(huono kunto ja koordinaatio, en halua eturiviin)hoidan menemällä ajoissa ja sitten suoraan sinne takariviin. En ole oikeastaan edes kiinnostunut keneenkään siellä tutustumaan.
Haluaisin löytää täältä salikaverin. Tykkään kyllä käydä esim. lenkillä ja hiihtämässä yksin, mutta tuonne salille olisi jotenkin näin aloittelijana kiva saada joku henkiseksi tueksi :D
Oon myös huomannut, että jos on joku kaveri, jonka kanssa käy yhdessä salilla, siellä tulee käytyä paljon säännöllisemmin "joukkopaineesta".
Joten jos joku miel. työtön on Tampereelta treeniseuraa vailla näille kaupungin saleille, niin täältä löytyy...mihinkään kuntokeskuskorttiin mulla ei ole varaa valitettavasti. Ja tosiaan en ole milläänmuotoa kokenut treenaaja enkä hyvässä kunnossakaan, salilla onkin siksi kiva käydä kaverin kanssa, että siellä ei niin haittaa vaikka toinen olisi paljon paremmassa kunnossa.
Se on ihan normaalia, eikä tarvitse olla kaveriton reppana, jos menee yksin jumppaan/salille...
Suurin osa himotreenaajistakin käy yksin, kun eihän aina löydy kaveria kädestä pitämään.
Siis kun olen ylipainoinen niin jotenkin kaverin kanssa meneminen olis helpompi. Ja jos en osaa joitain liikkeitä niin kiva yksin naureskella..
En tiedä, jotenkin olis mukavempi mennä kaverin kanssa, vois jutustella aina kun joutaa :D
Käykö jumpissa ylipainoisia? Vai onko kaikki timmejä?
Mä en voi käsittää niitä jotka jättää menemättä liikuntaharrastuksiin jos ei ole kaveria :O
Mä menen salille tai jumppaan liikkumaan, en juoruamaan enkä ymmärrä mitä mä kaverilla siellä tekisin.
Tapaan kavereita sitten muissa merkeissä. Lenkillä voi käydä kaverin kanssa.
Siis kun olen ylipainoinen niin jotenkin kaverin kanssa meneminen olis helpompi. Ja jos en osaa joitain liikkeitä niin kiva yksin naureskella..
En tiedä, jotenkin olis mukavempi mennä kaverin kanssa, vois jutustella aina kun joutaa :D
Käykö jumpissa ylipainoisia? Vai onko kaikki timmejä?
teetä kunto-ohjelma salilla. Siihen kuuluu se, että kierrätte ohjaajan kanssa laitteet läpi ja oikeat suoritustavat. Jos et ole paljon salilla käynyt, ihmettelen, jos et pidä tätä edes vaihtoehtona. Huonoimmillaan väärä suoritustapa voi rikkoa paikkasi. Muutenkin on hyvä ottaa alussa kaikki vinkit vastaan.
Mene salille hiljaisina aikoina, esim. ei 17-19 vaan myöhemmin tai viikonloppuaamuina. Saat varmasti olla ihan rauhassa.:)
Käyn itse salilla joskus kaverin kanssa mutta silloin juoruilemme, kun olemme alussa jossain lämmittelylaitteessa ja lopuksi kun venytellään. Siinä välissä ei. Turha pölötys treenin aikana häiritsee treeniä ja sitä voi olla muidenkin tiellä turhaan.
Riippuu ihan jumpasta, minkä kokoisia käy. Varmaan suurin osa on normaalipainoisia mutta on niitä pulleitakin joukossa. Etsi aloittelijalle sopivia jumppia ja kysy suosituksia, ei tarvi turhaan tuntea oloaan noloksi tunnilla, joka on itselle liian vaikea (aloittelijan yleinen moka!).
jumpissa käy kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä.
ei siellä kukaan naureskele millekään, jokainen on aloittanut joskus. tulet huomaamaan, että ihmiset on aika omissa oloissaan, keskittyneenä omaan tekemiseensä.
kysy salilta mikä jumppa sopisi aloittelijalle parhaiten.
tietenkin jos tuntuu ylivoimaiselta mennä yksin, voit käydä ensimmäisen kerran jonkun kaverin kanssa.
mutta älä tee tuosta itsellesi syytä olla menemättä.
käyn itse helsingissä ruoholahden motivuksessa, joka on vain naisille. ohjaajat ja koko henkilökunta on todella ystävällisiä ja kannustavia.
ei mene varmaan yhtään kertaa, että ei kuulusi kun joku kyselee neuvoja vastaanotossa.
ja vaikka olen jumpannut kauan, on aina uusia jumppia mullekin, joiden oppimiseen menee muutama kerta. ei se haittaa ketään.
ohjaajaa ja vieressä jumppaajaa seuraamalla opit homman nopeasti.
Kaverin kanssa jumpalla koko ajan puhuvat tyypit saa muut romahduksen partaalle. Jumpalla jumpataan eikä juoruta!
Ohjatussa jumpassa ei paljon ehdi jutella, kun pitää seurata, millaista liikettä ohjaaja käskee tehdä. Kuntosalin puolella taas lasken toistoja itsekseni, joten jos siinä joku pölöttäisi koko ajan vieressä, se sekottaisi minut jatkuvasti.
En minäkään mikään keiju ole, meillä päin ainakin nämä jumppaajat ovat lähinnä keski-ikäisiä löysänahkoja eikä mitään piukeita pimatsuja, joten hyvin sulaudun joukkoon, vaikken ketään tunnekaan.
Olen valinnut kuntosalikseni naisten salin, ettei tarvitse pelätä miesten katseita, ja kun usein ehdin päiväsaikaan käydä, niin ei ole paljon muitakaan naisia liikkeellä ja saan ihan rauhassa tutkailla, miten mitäkin laitetta käytetään. Kuntoahan sinne mennään kohottamaan ja kiinteytymään, itse kukin.
Lenkillä käyminen on eri juttu, silloin minäkin tykkään olla kaverin kanssa.
Kaverin kanssa jumpalla koko ajan puhuvat tyypit saa muut romahduksen partaalle. Jumpalla jumpataan eikä juoruta!
jumpassa juoruajat on ärsyttäviä! onneksi ei niitä ole juurikaan ja ohjaajat pyytää olemaan hiljaa tai sitten kanssajumppaajien vihaiset katseet hiljentää.
Eikä ole edes tullut mieleen, että siinä olisi jotain outoa. Enkä mene sinne edes tutustuakseni muihin vaan nostaakseni kuntoani. Ja mukava olla joskus yksinkin:)