Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko käydä yksin jumpassa/salissa? Mistä löydän kaverin sinne?

Vierailija
10.01.2013 |

Kukaan tuttu ei ole innokas tai aikataulut ei sovi yhteen :( enkä kehtaa yksinkään mennä, käykö vaikka jumpissa yksin ihmiset vai onko kaikilla aina joku tuttu? :D

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty menet yksin. Varaa opastus laitteisiin ekalla kerralle ni ei tarvi pyöriä epätietoisena siel. Kaiken kokoisia siel on, sekaan vaan.

Vierailija
2/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitänyt sitä ihan normaalina tapana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä ainakaan naura ylipainoiselle jumpassa, oon iloinen hänen puolesta, että hän jaksaa laihduttaa.

Olen ylipainoinen, käyn jumpassa ja salilla, mutta en todellakaan laihduta!

Vierailija
4/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä ainakaan naura ylipainoiselle jumpassa, oon iloinen hänen puolesta, että hän jaksaa laihduttaa.

mutta niin siinä voi käydä jos pitkäjänteisesti alat käymään. Haittaako se? :)

Vierailija
5/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin siinä voi käydä jos pitkäjänteisesti alat käymään. Haittaako se? :)

Olen käynyt viisi vuotta 3-4 kertaa viikossa salilla tai jumpassa. Olen edelleen ylipainoinen, en tiedä paljonko painan sillä en omista vaakaa. Tämä ei ehkä ole mielestäsi pitkäjänteistä liikunnan harrastamista. XD

Vierailija
6/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytön minä sitä paitsi sinun geeneihisi olen. *juoksee kovaa karkuun* Mun ei tarvitse käydä kovinkaan usein niin johan lähtee, melkein liikaakin omasta mielestäni.

Vierailija
7/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuntosalilla kuin jumpassakin. En halua ketään räpättämään ja häiritsemään treeniä.

Vesijuoksu on ainoa laji, johon haluan kaverin mukaan. Yksin on liian tylsää.

Vierailija
8/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä tullut tuollainen mieleenkään.

Vierailija
9/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytön minä sitä paitsi sinun geeneihisi olen. *juoksee kovaa karkuun* Mun ei tarvitse käydä kovinkaan usein niin johan lähtee, melkein liikaakin omasta mielestäni.

Varmasti laihtuisin, jos kiinnittäisin huomiota ruokavaliooni. En koe siihen kuitenkaan tarvetta vaan nautiskelen hyvästä ruoasta ja herkuista edelleenkin. =)

Vierailija
10/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti. Kaverin kanssa se aika menee vain lörpöttelyyn, eikä liikkeitä välttämättä suoriteta oikein.

En oikeasti ymmärrä mitä kehtaamista siinä yksin menemisessä on? Sen kun menet.

En kyllä toisaalta ymmärrä naisten pakonomaista tarvetta otta kaveri KAIKKIALLE mukaan kun itselleni yksin meneminen ja tuleminen ei ole koskaan ollut ongelma.

Joten kerro ap: Miksi se yksin meneminen on ongelma? Siellä on muitakin ihmisiä, joten et siellä ole varsinaisesti yksin ollenkaan ja itseäsi varten sinä siellä jumpassa tai salilla käyt, etkä vain juoruamassa kavereiden kanssa.

Vierailija
11/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman asian vierestä, mutta kerron kuitenkin: opiskelin jokunen vuosi sitten Ruotsissa. Siellä naiset kysyivät yliopistolla aina naisten huoneeseen mennessäänkin, lähtisikö joku mukaan. Ei se kaveri ihan koppiin asti mennyt, mutta sinne isompaan tilaan odottamaan kuitenkin. Itseäni huvitti ajatella, että tarvitsevat vessareissuillekin "seuraneidin". En ole esim. Suomessa huomannut niin yleisesti vastaavaa seurankipeyttä.

Vierailija
12/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman asian vierestä, mutta kerron kuitenkin: opiskelin jokunen vuosi sitten Ruotsissa. Siellä naiset kysyivät yliopistolla aina naisten huoneeseen mennessäänkin, lähtisikö joku mukaan. Ei se kaveri ihan koppiin asti mennyt, mutta sinne isompaan tilaan odottamaan kuitenkin. Itseäni huvitti ajatella, että tarvitsevat vessareissuillekin "seuraneidin". En ole esim. Suomessa huomannut niin yleisesti vastaavaa seurankipeyttä.

No onhan se nyt ihan yleinen tapa nuorison (ja vitsi meidän keski-ikäisten keskuudessa) että tytöt menee BAARISSA kaksin vessaan. Siellä varmaan juorutaan pojista. En kyllä ymmärrä tuota yliopistossa.

Vierailija
13/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävimpiä ovat ne naiset, jotka tulevat kaksin/ryhmässä salille rupattelemaan ja juoruamaan ja muuten vaan pitämään torikokousta.

Yksin meneminen jumppaan ja salille on täysin normaalia.

Vierailija
14/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jäsenyyteen kuuluu opastus ja joskus myös kunto-ohjelma. Kerro reippaasti että salilaitteet ei ole tuttuja, saat varmasti apua. Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei ylipainoiset ole niitä joita halveksuen tuijotetaan, vaan täydessä meikeissä, koruissa ja pikkipikku trikoissa keikistelevät "treenaajat" tai kovaäänisesti örähtelevät hormonihirmut. :D

Rohkeesti vaan!

Vierailija
15/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaa seuraa! En mene sinne rupattelemaan vaan treenaamaan. Alunperin lähdin miehen kaveriksi mutta nyt käymme aikataulujen takia eri aikaan.

50+, bmi 25, tavismamma

Vierailija
16/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä vähitellen muihin tutustuu, olen saanut monta tuttua.

Mua ei taas kiinnosta pätkääkään tutustua salilla tai jumpissa keneenkään. Saatan vaihtaa pari sanaa vieraampien kanssa, tai jos joku tuttu sattuu yhtä aikaa paikalla olemaan niin jutellaan. Mä olen siellä treenaamassa, en seurustelemassa.

Vierailija
17/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria siellä tarvii, eihän sinne seurustelemaan mennä vaan jumppaamaan.

Vierailija
18/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla, pikku virhe :)

Vierailija
19/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ihan yksin siksi, että voin keskittyä siihen olennaiseen eli treeniin.

Vierailija
20/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä vähitellen muihin tutustuu, olen saanut monta tuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi