Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
voi luoja! KUKA valpää juontaa tuota tv-peliä? otti jopa
06.12.2005 |
huomaamattaan kantaa presidenttipeliin ja hokee koko ajan " meikäläinen" " teikäläinen"
BUAHAHAHAH ei mikään järjen riemuvoitto
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mut se subtv:n karmea hevossuu-akka on ihan huippu!! =DDD