Downton Abbey
Auttakaa hyvät ihmiset! Minulla jäi viimeisin osa tällä viikolla katsomatta - sen kaksiosaisen retkijakson toinen osa! Kertokaa mitä tapahtui?! Sitä kun ei pysty netistäkään katsomaan! Kiitos!
Kommentit (6)
Ikionnellinen isä Matthew ajoi sairaalasta kotiin avoautolla eikä huomannut vastaantulevaa autoa. Ohjelma loppui (?) siihen, kun toisen auton kuski meni katsomaan Matthewin ylösalaisin mennyttä avoautoa pusikosta.
Mulla oli tallennettuna digiboxilla, ja tietenkin viime hetket eivät olleet tallentuneet! Näytettiinko edellä olevan jälkeen jotain?
en muista)joi itsensä humalaan ja oli saada turpiinsa. Thommas meni väliin ja kärsi nahoissaan. Keittäjää taidettiin kosia, mutta mies paljastui naistennaurattajaksi. Matthew:n äiti lähti markkinoille lääkärin kanssa, joka oli aikeissa kosia.
Palvelustyttö vikitteli Sybilin leskimiestä ja sai lähteä.
Isäntäväki juhli tansseissa Skotlannissa. Paikalla oli myös keskimmäisen tyttären (jonka nimeä en muista)esimies, jonka vaimo on mielisairaalassa. Heillä on suhde, jolle esimies haki hyväksyntää Matthew:lta.
Mary lähti aikaisemmin kotimatkalle, kun synnytys antoi merkkejä käynnistymisestä. Poikavauva syntyi.
Matthew tuli katsomaan lastaan ja lähti autolla vastaan Skotlannista palaavaa muuta väkeä. Ajoi kolarin matkalla.
Jakso päättyi lähikuvaan kuolleesta? Matthew:sta.
meilläkin jäi tallennuksesta, siis loppui kesken, ei näkyny kun auton jäljet!
paska loppu jos kuoli.
Mulla oli tallennettuna digiboxilla, ja tietenkin viime hetket eivät olleet tallentuneet! Näytettiinko edellä olevan jälkeen jotain?
kyllä lopetus kohtaus.siis 2 min löytyy juutuupilta
terv jonne j
että Matthew piti "tappaa", koska se lähti Hollywoodiin eikä ole enää käytettävissä sarjassa.
Kaikki julmetun onnellisia. Edith päättää jatkaa rakkaussuhdetta sihen naimisissa olevaan mieheen, rose muuttaa downtoniin, kamarineidot riiteli, barrow ja jimmy teki sovinnon kun thomas otti jälkimmäisen puolesta turpiinsaa.maryn lapsi syntyija matthew kuoli.