Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa pää leivtä :´(

Vierailija
10.01.2013 |

Joulukuun alkupuolella tuli tieto yt-neuvotteluista ja siitä ettei firman toiminta välttis jatku enää kauaa. Nyt on tammikuun puoliväli ovella ja firman tulevaisuus edelleen auki, mulla alkaa pää levitä tämän epätietoisuuden kanssa:((

Silti vaan päivittäin raahauduttava töihin, tehtävä 1-2 ihmisen työt, oltava hyväntuulinen ja "normaalia" asiakkaille, otettava uusiakin asiakkaita vastaan jne.jne

En ymmärrä mikä kestää siinä päätöksessä jatkaako yritys toimintaans avai ei, kysellyt olen pomolta 3x viimeisen 2vkon aikana ja aina sama vastaus "ei tietoa vielä".

Edellisen kerran kysyin maanantaina ja silloin totesin hänelle etten montaa päivää tätä enää siedä, aion ruveta miettimään muuta kohta.

No, ei sekään helppoa ole, haluaisin toki jatkaa tässä firmassa ainakin kesään asti, mieluusti ehkä sen jälkeenkin.

Vaikka nukkuisin 9h/yö niin silti väsyttää, mutta enpä nuku koska alkanut olemaan univaikeuksia ja painajaisia, lisäksi en pysty rentoutumaan edes vapaa-ajalla, koko ajan takaraivossa inhottava tunne.

Huokaus :´(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tiedossa päivä milloin yt:t alkoi, voit laskea siitä lopetuspäivän, jonka jälkeen pitää olla jo jotain selvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös viime keväänä yt:T ja kestivät kolmen kuukauden ajan.

Työnteko sinä aikana oli aika syvältä, onneksi meillä oli hyvä työporukka. Nyt taidetaan olla kohta taas samassa tilanteessa, kolmannen kerran pienellä ajalla:P

Mutta muista, voit hakea sairaslomaa, eikä se saa olla irtisanomissyynä.

Vierailija
4/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella positiivisemmin. Mullakin tuli viikko ennen joulua tieto, että työt loppu. Ei auta kuin ajatella, että mua varten on tarkoitettu jokin parempi työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi