Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittaako joku joskus oikeasti kilpailuissa? Esim. Radio Nova

Vierailija
10.01.2013 |

Osallistuin Radio Novan netissä johonkin Pyhä-kilpailuun että olisi päässyt Pyhälle viikonlopuksi. Ei tullut voittoa yllätys yllätys, mutta jäin miettimään että voittaako noissa oikeasti joku joskus?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse voitin joku vuos sitte just novalta vip liput johonki konserttiin,mentiin sinne silloisen tyttöystäväni,nykyisen vaimoni kanssa ja olihan siellä ruokaa ja juomaa tarjolla + sit näki niitä julkkiksii :)

Vierailija
2/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvookohan sitä joku viranomainen, että tuollaiset mainostetut arvonnat todella suoritetaan? Esim. lehtimainosten mukanahan on aina niitä "joka kuukausi arvotaan 25.000e" -mainoksia, ihanko ne oikeasti suoritetaan ne arvonnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on voittanut tossa Pyhä-kilpailussa pari vuotta sitten.

Itse olen voittanut ulkomaan matkan useammalle hengelle 5 tähden hotellissa. En kyllä meinannut uskoa asiaa, kun mulle soitettiin :D

Vierailija
4/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpajaisiin pitää pyytää myös lupa viranomaisilta ja valvontaan.

Itse olen voittanut monta kertaa kilpailuissa, mutta jos kyseessä on ollut esim kilpailu" kerro kokemuksistasi" tmv. vapaamuotoinen kilpailu, johon siis pitää joku juttu tai idea olla, niin parhaat sielä aina palkitaan! Näin vinkkinä!

Itse voitin esim. siivousvälinefirman kuukausikilpailussa viikonloppu kylpyläloman koko perheelle, ja aiheena oli kerro siivousvinkkisi! Kuukauden paras vinkki aina voitti sitten.

Tai Radio Novassa osallistuin pienellä omakohtaisella tositarinalla kilpailuun jossa kysyttiin radion kuuntelijoiden kokemuksia firman pikkujouluista, niin kerroin oman mehukkaimman tarinani, joka myös luettiin ääneen studiossa... Voitin sen kilpailun, en nyt muista palkintoa, jotain tuotetta oli.

Olen myös töissä voittanut palkintoja nimen omaan jotakin palautepalkintoa, jossa haettiin myös vinkkejä ja kehitysehdotuksia.

Eli kannattaa panostaa vastauksiin, niissä pitää olla jotakin hauskaa, tai viisasta, tai mieleenpainuvaa, tai hyvää ideaa, sellaiset pääsevät "palkituiksi".

Arvonta on tietenkin eri asia.

Vierailija
5/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompassin ja risteilyn

Vierailija
6/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes muista, että mikä kanava oli kyseessä... :) Siitä kun on kohta kymmenen vuotta ja puolet noista kanavien nimistäkin on jo muuttunut.

Liput saatiin kahdelle. Oli kiva yllätys.

Vierailija
7/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään Radiomafian kilpailun vuonna 1998. Tuli kiva reissu Tukholmaan ja tapahtui muutakin kivaa. :)

Vierailija
8/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen voittanut kaksi ulkomaanmatkaakin kaikilla mukavuuksilla! Joten kyllä iihin kannattaa osallistua, joku voittaa aina. Velikin muuten voitti kerran Espanjan matkan. Ja pikkupalkintoja tulee vähän väliä.

Vierailija
9/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran osallistuin ja oli aikamoinen yllätys, kun soitettiin ja kerrottiin voitosta :)

Vierailija
10/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan iltapäivä kilpailusta ultimate marketin tuote, arvo 2000 euroa. :) sitä silloin juonsi Arttu Harkki, tästä on noin 6 vuotta.

Vierailija
11/14 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa, tavaroita ja matkoja.

Vierailija
12/14 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kilpailuissa palkintoja arvotaan. Suosituimpiin kilpailuihin osallistuu paljon ihmisiä, joten voitto ei toki kovin usein omalle kohdalle osu. Jos kuitenkin jaksaa osallistua ahkerasti kilpailuihin, niin aina välillä voittojakin tulee.

https://www.facebook.com/riemuvoitto

Tykkäämällä tuosta sivusta saa joka päivä uusia kilpailuja Facebookin etusivulle!

Vierailija
13/14 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitettiin 1000e:n matkalahjakortti! Eli kannattaa osallistua!

Vierailija
14/14 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enoni käyttää paljon aikaa osallistuakseen kaikenlaisiin kisoihin ja arvontoihin. On voittanut keikkalippuja, jääkiekko-ottelulippuja, skootterin, jotain elektroniikkaa ja paljon muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan