Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pian uskaltaa tehdä toisen lapsen ettei pimahda?

Vierailija
10.01.2013 |

Sopiva ikäero? Yhdet lärvit välissä imetys -> uusi raskaus? Kaksikuinen sylissä ja mietin jo, että näitä lisää! Ikää on 35 joten hirveän pitkään ei viitsisi odotella :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsilla on ikäeroa 1 v 9 kk, oikein sopiva ikäero. Ei käytetty lasten välissä mitään ehkäisyä vaan ajateltiin että saa tulla toinen perään heti kun on tullakseen. Minusta kivampi että lapset on suunnilleen samanikäisiä ja se pikkulapsiaika sitten kertarykäisyllä ohi.

Itse en kokenut mitenkään kovin raskaaksi kahden pienen lapsen kanssa kotona olemista.

Vierailija
2/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperot sitten pikkupiruja! Mulla on vauva ja taapero. Pimahdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat iältään 2v10kk ja 6kk. Nooh...onhan tässä tekemistä ja univelkaa, mutta en koe pimahtavani. Ja koko ajanhan nuo kasvaa.

Vierailija
4/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahatilanteesta, miehen avusta ja omasta jaksamisesta.

Vierailija
5/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä sitä varmaan vielä 'helpon' kaksikuisen kanssa miettii, että näitä lisää :D Toinen ääni kellossa kun lapsi on 2vuotias uhmaikäinen!

Ei vaan! Ikää sulla jo on joten älä ihmeessä aloita mitään ehkäisyä! Uutta putkeen vaan jos lisää haluat!

Mulla ja siskolla ikäero tasan 1v4kk ja musta se on ihanaa!

Vierailija
6/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin 10 v

kaikki ikäerot on huonoja tai hyviä. asennekysymys.

Vierailija
7/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahden vanhimman ikäero on 2v4kk, kolmas syntyi 1v3kk keskimmäisen jälkeen, eli kaikki kolme noin 3,5 vuoden sisään.

Ja arvaa mitä - en ole pimahtanut (no, oma mielipiteeni). Kuopuskin on jo 13-vuotias, joten kai se pimahtaminen olisi sitten jo tapahtunut?

Vierailija
8/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin 10 v

kaikki ikäerot on huonoja tai hyviä. asennekysymys.

Mulla on 4 lasta, ekan ja tokan ikäero oli 2v3kk, tokan ja kolmannen ikäero 3v2kk ja kolmannen ja neljännen 1v3kk.

Nyt nuorimmainen on 3v7kk ja kauhulla mietin että voi apua, jos tässä olisi vauvakin vielä...

Ekan ja tokan kanssa oli ehkä kaikkein rankinta, puuhakas taapero tuo esikoinen kun oli. Kun kolmas syntyi, oli jo rutiinia mutta myös oli jo tottunut siihen että on vain "isoja" lapsia. Neljäs menikin jo siinä sivussa, vaikka kai siinä kaiken järjen mukaan olisi pitänyt tulla hulluksi. Hassua kyllä, itse muista nuorimmaisen vauva-ajan kaikkein auvoisimpana ja onnellisimpana.

AP, Jos on hyvä parisuhde ja edes jotain apuja saatavilla niin turha sitä on kauheasti odotella kun kerran ikääkin jo on.

Vierailija
9/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahden vanhimman väliä on vuosi ja voin kyllä suositella.

Voit varautua siihen, että ensimmäinen vuosi kahden "peräkkäisen" kanssa on työläs, mutta sitten helpottaa nopeasti.