Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä on mielestäsi keskeisin: riittävä uni, terveellinen ravinto vai monipuolinen liikunta?

Vierailija
10.01.2013 |

Jos siis ajatellaan pyrkimystä terveelliseen ja tasapainoiseen elämään. Mistä lähdetään?

Mitkä näistä on itselläsi kunnossa? Mistä on helpoin lipsua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on tärkein

Vierailija
2/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkein on riittävä uni. Ainakin itselleni. Noista muista voi lipsua hyvinkin jonkin aikaa, mutta ilman riittävää yöunta lähtee toimintakyky nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen väsynyt niin lipsun noista muistakin.

Vierailija
4/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta sitten kolmosena.

Itsellä ravitsemus kunnossa, ja se onkin minusta helpointa pitää kunnossa. Kärsin kroonisesti univajeesta ja mulla on unihygienia laiminlyötynä, se on mulle vain vaikeaa.

Vierailija
5/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä väsyneenä ei jaksa liikkua eikä miettiä ruokavaliota. Itselläni uni tällä hetkellä riittävää ja ruokavaliokin kunnossa, liikuntaa liian vähän eli siitä on ollut helpointa lipsua.

Vierailija
6/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen vähyyttä kestän loistavasti, en arkisin nuku kuin nelisen tuntia eikä se minua haittaa juurikaan. Liikuntaa olen joskus harrastanut mutta en huomannut siitä mitään hyötyä voinnilleni, energisyydelleni tms, ehkä koska ilman liikuntaakaan niissä asioissa ei ole mitään ongelmia.

Ruoka se on mulla mikä on tärkeää. Joskus stressaantuneena aikoinaan mennyt ruokavalio lähes pelkiksi eineksiksi ja pikaruoaksi ja kaljaksi ja kyllä tuli huono olo ja läski alkoi kertyä keskivartaloon.

Vierailija
7/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkein, ravinto kakkosena, monipuolinen liikunta vasta viimeiseksi tärkein (olettaen että elää ns. normaalia elämää eli jonkin verran liikkuu hyötymielessä)

Vierailija
8/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkein, ravinto kakkosena, monipuolinen liikunta vasta viimeiseksi tärkein (olettaen että elää ns. normaalia elämää eli jonkin verran liikkuu hyötymielessä)

Entä jo makaa vaan sängyssä?

Vierailija
9/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitä kaikki muukin menee päin seiniä. Se minulla onkin yleensä kunnossa.

Sitten ruoka ja viimeisenä liikunta. Näissä kummassakin vielä' parantamisen varaa, erityisesti syömisessä.

Vierailija
10/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmiset on erilaisia. Liikuntaa lipsuu koko ajan ja ruokailukin on mitä sattuu, mutta unta on saatava, muuten ei tule mistään mitään.

Vierailija
11/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nuku hyvin, niin silloin tulee ongelmia syömisen kanssa.

Ja kun virkeystaso on huono ja syömiset mitä sattuu niin silloin ei jaksa liikkua.

Toisaalta kuitenkin liikunta saattaa helpottaa nukkumista ja syömisten hallintaa.

Itse lipsun helpoiten liikkumisesta, seuraavaksi unesta ja lopuksi syömisestä.

Vierailija
12/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävä uni on kaiken a ja ö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi