Poikamme 4,5v leikkii yleensä vain tyttöjen kanssa.
On ainoa lapsemme ja aloitti syksyllä päiväkodin.Nyt olen huomannut että leikkii aina vain tyttöjen kanssa.On kyllä ns.riehakas,sosiaalinen yms ja tykkää leikkiä autoilla yms mutta jotenkin vierastaa poikien kanssa leikkimistä.Muuttuukohan tuo ennen koulua että saa myös poikia kavereiksi?
Kommentit (26)
Mun poika vierasti myös muita poikia pienempänä. Vielä eskarissa ja ekalla paras kaveri oli tyttö. Toisella luokalla kaverit oli sekä tyttöjä ja poikia ja vielä synttäreillekin kutsui tyttöjä. Kolmannella tuli sitten ihan täyskäännös, tytöistä alkoi saada tyttöpöpöjä 😄, synttärit oli ehdottomasti vain pojille. Nyt nelosella tytöt on taas ihan jees luokkakavereina, mutta pelkästään poikaporukoissa pyörii vapaa-ajalla.
En olisi huolissani. 😊
Vierailija kirjoitti:
kun eikö siellä yleensä pojat leikí poikein kanssa ja tytöt taas tyttöjen kanssa?
Tarhaikäiset nyt leikkivät miten kenenkäkin kanssa ja osan ajasta leikkivät jonkun vieressä, eivät jonkun kanssa.
Yleensä pojista joilla vain tyttöjä kavereina tulee homo.
Koulussa oli tuollainen tyttöpoika,ei kai se vaarallista ole.Siitä tulee taiteilija.
Mulla on kolme poikaa, ja sanoisin että fiksu poika leikkii joko toisten fiksujen poikien tai sitten tyttöjen kanssa.
”Luomakunnan kruunuissa” on aika suuria kehityseroja niin lapsuusiässä kuin aikuisenakin. Ei tekniikan tohtorilla ole kauheasti yhteistä jonkun sikaniskan kanssa.
Itselläkin oli tyttökaveri lapsena. Heti kun menin kouluun niin jotenkin aloin vierastamaan häntä ja yhteydenpito loppui. Sen jälkeen ei pahemmin ole naisia elämässä pyörinyt.