Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkövertauksista kysymys

Vierailija
10.01.2013 |

Harmittaako teitä ketään, jos teitä verrataan mielestänne ihan "väärännäköiseen" ihmiseen?

Esimerkki: mieheni usein huomauttaa lehteä lukiessaan, että kato, tuo nainen on sun näköinen. Sinänsä kyllä tiedostan, että ne lehtien sivuilla olevat naiset ovat oikeasti paljon kauniimpia kuin minä, ja että on oikeastaan imartelevaa tulla verratuksi heihin. Mutta itseäni on alkanut harmittaa se, että noilla naisilla on AINA paksut posket, yläpurenta ja töröhuulet, usein jopa koomisen isot sellaiset. Jos nyt vertaisin niitä kaikkia kuvia, joiden mieheni on huomauttanut muistuttavan minua, niillä ei varmaan olisi muuta yhteistä kuin paksut posket, yläpurenta ja töröhuulet. Tästä siis päättelen, että taidankin olla oikeasti yläpurentainen maaorava joka on käynyt ottamassa implantit huuliin, vaikka olen aina kuvitellut olevani ihan erinäköinen.

Tuleeko kenellekään muulle omituinen olo jos julkkisvertaukset yms. eivät vastaa omakuvaa?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten mies vastas?

Koska meillä kävi aikoinaan juuri noin ja sitten kyllästyin siihen, että mähän olen niin ja niin paljon lyhyempikin ja onhan mulla nyt suuremmat rinnat jne. rumempi iho, kamala tukka...

Sitten mies sanoi, että tuo hymy ja sitten nuo poskipäät on niin sua. Katos kuinka seksikkäästi se katselee, ihan samoin kuin sä kiihkeenä... jne. Siis sehän katteli ihan eriasioita kuin mä! :D joten sitten vaan ryhti korkeelle, joo niinpä onkin just niinkuin mä. ;)

Esim yhdessä vaiheessa mies usein sanoi, että Anita Hirvonen on kuin mä. MITÄ VITTUA?! Sellainen reipas ja iloinen, koko ajan pölinä käynnissä.

sitten myöhemmin elämässäni tutustuin Anitaan ja harmitti oikein tuo oma tölväsy. Anita on myös lämmin sydäminen ihminen, todella upee tyyppi. Anitahan on kaunis! :)

Vierailija
2/3 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on pari eri typpiä sanonut ranskalaisen näköiseksi. En tiedä sitten, onko positiivista vai negatiivista.

Mikä käsitys teillä on, minkä näköinen on ranskalainen nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap - mies saattaa tosian katsella eri asioita kuin sinä, kuten 2 sanoi :)

3 - ranskalaisen näköiseksi sanominen on varmasti kohteliaisuus, mielestäni tämä tarkoittaisi sellaista tyylikästä ja eleganttia ihmistä, hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi