Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli kirjastosta palautuskehoitus vaikka oon varmasti palauttanu kirjan

Vierailija
09.01.2013 |

Jo viikkoja sitten. Pitääkö mun nyt maksaa se kirja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kirjastoon, etsin sen kirjan hyllystä, vein tiskille ja sanoin että en taatusti maksa penniäkään, se kirja on tässä ja ihan tuolta omasta hyllystänne sen löysin.

Seliteltiin vaan jotain tietokone-ongelmista, joo. No musta on törkeää ettei edes uskota jos soittaa ja sanoo, että on taatusti palauttanut sen kirjan!

Tiesit että on just SE kirja? Kun jos jotain kirjaa on vaikkapa 3 kpl

Vierailija
2/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta saa mitään palautuskuittia. Kirjat viedään tiskille ja that's it. Kattelin sitä kirjaa syksyllä kirjaston koneelta ja kone näytti että yksi on lainasss ja yksi hyllyssä. Mutta sitä hyllyssä olevaa en löytänyt mistään, mutta en viitsinyt mennä kirjastonhoitajalle sanomaan vaan odotin että lainassa oleva palautuu. Lainasin sitten sen ja aivan taatusti olen sen jo palauttanut. Voi vittu. Jatkossa käsken niitten vaikka käsin kirjottaa mulle todistuksen palautuksesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi löytyä kirjaston hyllystä, jos on vahingossa jäänyt rekisteröitymättä se palauttaminen. Jos sieltä ei löydy, heikoilla olet.

Miksi olet ihan varma, että se on palautettu? Jospa kuitenkin vielä katsoisit kotona paikat läpi?

Vierailija
4/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirjastoon selvittämään tilanne. Mulla on joskus ollut sama tilanne ja kas kummaa, virkailija löysi kirjan hyllystä.

Vierailija
5/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä palautuksesta saa kuitin. Ja se kuitti kannattaa ottaa talteen, vaikka kuinka tekis mieli jättää se ottamatta. Oma moka, ei muuta kuin maksamaan.

Vierailija
6/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran käynyt niin, että palautus ei rekisteröitynyt. Onneksi kirja oli hyllyssä.

Vierailija
7/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kirja löytyi hyllystä.

Kaverin kirja oli napattu palautustiskiltä ja joutui korvaamaan. Tiesi ihan tarkkaan vieneensä vain sen yhden tietyn teoksen takaisin tietyllä reissulla.

Vierailija
8/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille kävi noin. Hän itse meni hakemaan sen kirjaston hyllystä ja näytti. Sitten uskoivat virheeksi.

Myös mun lapselle kävi noin ekaluokalla kirjastoautolla koulun pihassa, kun jostain kumman syystä jo tuon ikäiset sinne laitetaan. Open lähisukulainen oli onneksi kirjastossa töissä ja asia hoitui.

Vierailija
9/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kirjastoon, etsin sen kirjan hyllystä, vein tiskille ja sanoin että en taatusti maksa penniäkään, se kirja on tässä ja ihan tuolta omasta hyllystänne sen löysin.

Seliteltiin vaan jotain tietokone-ongelmista, joo. No musta on törkeää ettei edes uskota jos soittaa ja sanoo, että on taatusti palauttanut sen kirjan!

Vierailija
10/10 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin kirjan automaatilla, joka ei hyväksynyt palautusta. En huomannut tilannetta, koska palautin suuren määrän kirjoja.

Soitin kirjastoon saatuani muistutuksen. He totesivat, että laina poistuu tiedoistani siinä vaiheessa, kun joku toinen lainaa kyseisen kirjan.

Näin tapahtui melko pian.

En joutunut maksamaan sakkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi