Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomasuunnittelua: kertokaa 5-henkiset perheet minne olette matkailleet?

Vierailija
09.01.2013 |

Ja millä hinnalla?

Harrastan lomamatkojen suunnittelua ja surffailen iltojen ratoksi etsimässä kivaa matkakohdetta seuraavalle lomalle. Viimeisimmät matkamme lasten kanssa kolme alakoululaista ovat olleet Teneriffalla viikko, Legoland ja Kööpenhamina ja reissu Leville. Seuraavana varmaan Tukholma ja Kolmården.

Hintoja noista edellä mainituista Teneriffa 5000 euroa viikko AI, Legoland matkat, majoituksineen ja auton vuokran kanssa n. 2000 euroa (oltiin vain kolme yötä), käyttörahaa meni lähes toinen mokoma. Leville mentiin autolla ja yövyttiin matkalla myös Oulussa ja Rukalla, viikon reissu maksoi n 2000 euroa yhteensä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapest: neljä yötä perillä, majoitus isossa kolmiossa kaupungin keskustassa, lennot Turusta halpalentoyhtiö Wizzillä, yht. 800 euroa.

Lontoo: viisi yötä perillä, bed and breakfast keskustassa, lennot halpalentoyhtiöllä, yht. 900 euroa.

Todella harvoin matkustamme valmiilla pakettimatkoilla, osasyynä juuri hinta. Toisaalta olen matka-asioita veivannut koko pienen ikäni työnikin puolesta, joten tiedän mistä etsiä hyviä mutta halpoja vaihtoehtoja.

Vierailija
2/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorca 3500e, Gotlanti reilut 2000e, Kreeta 3000e, viikko jokaisessa, eikä noihin ole laskettu mukaan ruoka- ym. kuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin viikon matkoilla Portugalissa, Kyproksella, Kreikassa pariin kertaan, Egyptissä, Thaimaassa ja sitten risteilyillä Ruotsissa ja kaupunkilomilla Lontoossa ja Wienissä. Ensi kesänä lähdetään kuukaudeksi Jenkkeihin.

Hintoja en ole laskenut, mutta aika paljon rahaa noihin on palanut. Joskus mennään valmismatkoilla, joskus hankitaan itse lennot ja majoitus. Omatoimimatkailu ei kyllä mun mielestä läheskään aina ole halvempaa, ainakaan jos kohteeseen ei ole paljon lentotarjontaa reittilennoilla.

Vierailija
4/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flex-matkoja. ;)