Minkä ruoan teidän perheessä kruunaa avokado (tai minkä ruoan lisukkeena pidät siitä?)?
Kommentit (20)
syödään yleensä sellaisenaan ja leivän päällä. Oon sitä the avokadopastaakin tehnyt, mutta ei se musta niin superhyvää ollut, että viitsisin jatkuvasti satsata kalliisiin raaka-aineisiin.
avokadoa salaattin.
Se on myös hyvää katkarapumössön kanssa.
Siis, en ole vielä muuta sopivaa paikka löytäny kun guacamole.
Eiku hei, sushirullan väliin sopii kans, mut sinne täytyy laittaa jotain muutakin sen lisäks.
Useimmiten viherpirtelössä, välillä syön leivän päällä, jossa on kinkkua, sushirullissa lohen kanssa, salaatissa, guacamolessa jne...
joskus teen guacamolen itse. Muu perhe ei välitä.
Mausteeksi sitruunamehua, suolaa, mustapippurirouhetta tai vaikka aromisuolaa.
Guacamole, pastakastike, salaatit nyt lähinnä erilaisin variaatioin.
Guacamolea syödään fajitasten/tortillojen kera, mutta myös ihan lihan tai kanan lisukkeena kastikkeen sijasta.
riisidieetillä ollessani. Siitä tuli levite riisikakkujen päälle.
En pidä maustaan, on liian rasvaisen makuinen.
avokado tai oikeastaan guacamole on ihanaa kanankoipien kaverina. Seuraavaksi aion kokeilla avokadohummusta.
Leivän päälle viipaleina, leipäjuustosalaatissa. Tai ihan vaan pelkältään välipalana, lusikalla puolikas avokado suoraan kuoresta.
syödään yleensä sellaisenaan ja leivän päällä. Oon sitä the avokadopastaakin tehnyt, mutta ei se musta niin superhyvää ollut, että viitsisin jatkuvasti satsata kalliisiin raaka-aineisiin.
Avokado kallista???
eli guacamole (tortilloihin tai nachojen kanssa), salaatteihin (toimii hyvin mm. paahdettujen cashew-pähkinöiden kanssa) sekä joskus harvoin myös sellaisenaan.
Juuri näin jossain avocado-tomaatti-munakkaan ohjeen, ja se meni heti kokeiltavien listalle.
Sushissa ja tortilloissa ainakin. Sitä pastaakin on tehty muutaman kerran. Salaattiin ei tule ostettua, voisi kyllä ostaa useammin. Harmi vaan kun tummuu niin nopeasti.
ruisleivän päällä ihan parasta.
Ja päälle vielä ropsaus maustemyllystä, jossa on valkosipulia ja mustapippuria, niin aah mikä makuelämys!
mutta syön sitä milloin vain ja minkä kanssa vain. Oikeastaan voisin elellä avokadopainotteisella ruokavaliolla - se on mun herkku.
Teen myös salaattia/salsaa, jossa on avocadoa, tomaattia ja mangoa. Ja guacamolea, ja tietysti avocado on usein myös yksi vihreän salaatin "sattuma".