Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ruokaravintolaan menisit helsingissä jos ei olisi rahasta kiinni?

Vierailija
09.01.2013 |

Meillä äiti sai muutaman tonnin voiton ässäarvalla ja lupasi viedä minut ja siskoni ulos syömään johonkin hyvään ravintolaan.

Äiti sanoi, että saamme valita ihan minkä tahansa ravintolan. Mielellään sellainen, jossa myös lähtee nälkä eikä sitä ruokaa joudu suurennuslasilla etsimään lautaselta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti

Vierailija
22/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka sitten Farangiin. Myös Gastoneen menisin, kun se vaan aukeaisi taas viemäriremontin jälkeen. Farangissa en ole käynyt, mutta Gaijinissa kerran ja se oli ehkä parasta ruokaa mitä olen koskaan ravintolassa saanut. Sellaista jännää, tosi eksoottisen oloista aasialaista. Gastonessa taas on italialaisia herkkuja ja hyviä viinejä. Mitään mättöpaikkoja nuo eivät ole, mutta kyllä se nälkä lähtee jos tilaa Gaijinissa maistelumenun tai alku-, pää- ja jälkiruoat viineineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ruokalajeja on kolme (tai useampi) niin ne annoskoot voi olla pieniä ja nälkä lähtee kuitenkin kun on ne kolme ruokalajia vetänyt.

Voi kun kaikki tietäisi tämän...

Hienoissa mestoissa on 7 annoksen menukokonaisuudet huolella mietitty sopimaan yhteen. Jos sinne juntti menee pelkän pääruuan ottamaan niin kyllähän siinä nälkä jää. Suosittelen Oloa tai Chez Dominiqueta. Ja ottakaa se 7 annosta!

Vierailija
24/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin Amarillo on aika turvallinen valinta. Aina ihan kivat ja tuhdit annokset, kun itse oon käynyt. Lisäksi ihanat smoothie-drinkit, jos olette täysi-ikäisiä.

Vierailija
25/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin Amarillo on aika turvallinen valinta. Aina ihan kivat ja tuhdit annokset, kun itse oon käynyt. Lisäksi ihanat smoothie-drinkit, jos olette täysi-ikäisiä.

HIRN

Kai se aloittaja halusi syödä ihan ruokaa, eikä jotain mikrolämmitettyä einestä.

Vierailija
26/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi töölönrannan brunssi? kiva paikka, hienot maisemat, hyvä palvelu ja vatsa tulee hyvästä ruuasta täyteen.

Vierailija
27/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sea Horse tai Zinnkeller, Weeuskastakin tykkään (lähellä Linysiä). Toki noi kaikki Björckin paikat on jees, mutta enemmän sellasta piperrystä. Toki laadukkaita ovat, nyt vaan NIIIINNN in:).

Vierailija
28/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

botta jos jopa itse maksaa ok

Vierailija
29/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihinnoiteltu, laatu ja hinta eivät kohtaa.

250€ meni kahdelta juomineen, pettymys.

Vierailija
30/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chez dominiquessa ruokailu vie monta tuntia, mutta laadukasta tietenkin.

Vierailija
31/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olossa ihan mahtavaa ruokaa, tosin panostettu myös esillepanoon eli annoskoko ei ole suurensuuri. Nälkä kyllä lähtee vaikka ottamalla maistelumenuun. Farang on hiukan rennompi paikka ja ruoka aasialaista. Itsekin hiukan ennakkoluuloisena söin kampasimpukoita ja vihersimpukkaa hyvällä ruokahalulla. Todella hyvin ( ja tulisesti) maustettua ruokaa :)

Vierailija
32/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albertinkadulla. Hyvä palvelu, ilmapiiri ja ruoka!

Vierailija
33/33 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka mielettömän hyvää, samoin palvelu. Kantapaikkani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme