Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni on ulkomaalainen, veli katkaisi välit :(

Vierailija
09.01.2013 |

Olen seurustellut noin vuoden ajan ulkomaalaisen kanssa. Ihana lämminsydäminen mies.

Veli ei siedä tilannetta. Hän oli ihan bestikset edellisen poikaystäväni kanssa, joka varmaan vaikuttaa asiaan. Silti satuttaa, että hän ei halua olla minun kanssa missään tekemisissä enää, ei vastaa puehluihin eikä tekstareihin ei mitään.

Omat vanhempani on eronneet ja isä asuu kaukana, äiti on kuollut. Veli on siten tavallaan ainoa lähiomainen.

Haluaisimme muuttaa yhteen, mutta veljen suhtautuminen pelottaa mua. Menetän hänet varmasti lopullisesti, jos muutamme asumaan yhteen. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas sulla moukkamainen veli. Tylsä juttu!

Vierailija
2/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut noin vuoden ajan ulkomaalaisen kanssa. Ihana lämminsydäminen mies.

Veli ei siedä tilannetta. Hän oli ihan bestikset edellisen poikaystäväni kanssa, joka varmaan vaikuttaa asiaan. Silti satuttaa, että hän ei halua olla minun kanssa missään tekemisissä enää, ei vastaa puehluihin eikä tekstareihin ei mitään.

Omat vanhempani on eronneet ja isä asuu kaukana, äiti on kuollut. Veli on siten tavallaan ainoa lähiomainen.

Haluaisimme muuttaa yhteen, mutta veljen suhtautuminen pelottaa mua. Menetän hänet varmasti lopullisesti, jos muutamme asumaan yhteen. :(

miltä tilanne sinusta tuntuu. Et voi juuri enempää tehdä. Jos veljesi on ihan täysipäinen ihminen, hän tulee järkiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko mies siis tyyliin Svensson vai Ahmed?

Vierailija
4/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä persettä jakaa mutuille.

Vierailija
5/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille veljellesi kirje/viesti, missä kerrot

miltä tilanne sinusta tuntuu. Et voi juuri enempää tehdä. Jos veljesi on ihan täysipäinen ihminen, hän tulee järkiinsä.

jos ei auta, ei voi mitään. Veljesi häpeä! Et sinä voi elää elämääsi veljeä miellyttäen!

Vierailija
6/6 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä persettä jakaa mutuille.

on mutu? Onko suomalainen versio sutu?