Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TIISTAITA HUHTIKSET!!!!!!!!!******!!!!!!!!!!!!!!

06.12.2005 |

josko tämä nyt erottuisi eikä vaipuisi unholaan?

Minä olen ihan sekaisin, kävin etsimään, että onko meillä jo viikonloppupinoa.... eilen kun oli vapaapäivä niin olen viikonlopussa koko ajan... tänään on kaiketi siis sunnuntai... vaikka onkin tiistai!

Mitenkäs teidän masut voi?

Täällä ihan mukavasti masukki voi. Potkiskelee pitkin päivää jne.

Oikeasti ei kuulu mitään uutta, mutta mitäs uutta tässä oikei voisi kuuluakaan... =D

Taidan lähteä nyt kirpparille etsimään vähän pikkuruisia vaatteita masukille!

Palailen sitten kertomaan, löytyikö mitään.

T: Siriin ja mussukka rv 22+5

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tänään touhutaankin piparkakkuja ja joulukoristeita, ja tietenkin katsotaan linnanjuhlia :) Varmaankin viedään myös kynttilä kaatuneiden muistoristille. Esikoista hirmuisesti kiinnostaa tämän Itsenäisyyspäivän tarkoitus, joten yritämme sitä kaikin mahdollisin tavoin valaista!

Oliko muutes eilen ollenkaan pinoa? Taitaa olla varsín hiljaista ollut lähiaikoina..

Me oltiin eilen koko perhe kaupungilla ostoksilla, ja kyllä siellä olikin jengiä!! Vaunujen kanssa sompailu nosti hiukan hikeä pintaan.. Siellä meillä menikin ravatessa koko päivä, ja sit kun tultiin kotiin, niin lähdin vielä tunnin lenkille koiran kanssa. Ja voi äly että sain symfyysin kipeäksi!!! Mä olen aivan ällistynyt noista häpyliitoskivuista, kas kun ei mulla ole edellisissä raskauksissa ollut niistä tietoakaan. Nyt tollanen reipas lenkkeily tuntuu ne aikaiseksi saavan, onneksi ei kuitenkaan vielä kovin usein.

Napaan kuuluu mukavaa potkintaa :) Kovasti siellä pikkukaveri potkiskelee pitkin päivää! Eihän ne potkut vielä mitään " jytyjä" ole, mutta kuitenkin! =)

Mulla onkin seurppa neuvola vasta 29. päivä, ja voi olla, et joudun siirtää senkin tonne vuoden 2006 puolelle. No, eihän se toki kuin viikolla siirtyisi.

Mutta nyt siirryn tästä pipareiden puolelle :) Kerkeän tehdä alkuvalmistelut sillä aikaa, kun esikoinen katselee lasten aamua, nuorimmaisesta saan luultavasti seuraa heti alusta alkaen! =)

Juhlavaa päivää kaikille!

tilda 20+2

Vierailija
2/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis päivähän on jo pitkällä kun oon töihin tullut klo 8. tiukkaa teki aamulla kun esikoinen itkeskeli hoitoon jäädessä mitä ei ole vielä ikinä tehnyt. väsynyt oli raukka.

edellisyönä näin unta että synnytin tytön ja olin aivan ihmeissäni kuinka se voi olla mahdollista kun poikatunne on niin voimakas. ja unessa myös ihmettelin kuinka synnytin jo nyt täysaikaisen vauvan kun oon vasta viikolla 20. =) mutta uni oli mukava, lapsi oli ihana pallero ja tuntui pehmeältä sylissä. Paljon oon nähnyt synnytysunia kun taas ekassa raskaudessa en yhtäkään.

ihanaa kun tämän päivän jälkeen alkaa mukavat 4 päivän vapaapäivät ja sitten onkin yövuorot eli päivät menee kotona sujuvasti esikoisen kanssa. Saa kans leivottua. joulua en kyllä kovasti laita kun pienessä vuokrakaksiossa asutaan väliaikaisesti talon rakentamisen ajan. pienen pöytäkuusen ostin ku esikonen puhuu kuusesta paljon. ja joka ilta haluaa kuulla samat jutut joulupukista, tontuista, lahjoista, yms. ihana poika!!

maha-asukki on alkanut paljon ilmoittelemaan itsestään. sillä on vain sellainen tyyli että kaivelee mun selkäpuolta jännästi. harvemmin muksauttaa mahan puolta. selkäänsä vaan punkee läpi mahan. =)

hanimböörd 20 + 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kirkas päivä, tosiaankin. Noi toiset eiliset pikkujouluvieraat voikin olla vähän eri mieltä...

Oli aika menoa, paikka meni yöllä puoli kaksi kiinni, ja sit yli tunnin kotimatka bussilla, mut ei siinä tietenkään vielä kaikki; vaan, poikkesivat joka kuppilan melkein matkalla. Että siihen matkaan menikin sitten neljä tuntiä. Arvatkaas oliko peppu puuduksis, kun yleensä en istu mielelläni pitkiä aikoja kun häntäluuni oon telonut joskus, ja nyt sit illan päälle odoteltiin siellä bussissa vielä noita kännisiä. Hauskaa näytti heillä kovasti olevan tietenkin...

Mutta sai mammakin tanssia oikein olan takaa. Oli ihanaa! Ilmatyyny tossa välissä pehmensi tungosta lattialla, ja yksikin mies nauroi menevänsä kyllä pojille leuhkiin, et tanssittiin kolmistaan! Kehui että miten voi olla noin hyvässä kunnossa.. olikohan vielä koskaan tavannut raskaana olevaa naista, kun oli vähän ennekkoluuloinen kenties.

Mutta vauva potkii edelleen ihan mielettömästi. Mä en ymmärrä miten ja mitkä voimat voi jo ton ikäsellä olla. Sen siis täytyy olla poika tai toinen tollanen meidän pikkunainen, samanlainen iitu. Löytyy tempperamenttia meinaan ihan riittävästi tolta kakkoselta. Nainen alusta saakka isolla N:llä.

Lapset on mummilla olleet yön kylässä, taidanpa tästä ikävissäni jo lähteä sinnepäin siihen ihanan turvalliseen kaivattuun meteliin!!! Siellä leivotaan toisen kerran pipareita, sunnuntaina jo harjoteltiin, ihania leipureita ovat kaksin kappalein.

Lumo 23+1/23+5

Vierailija
4/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taitaa juhlia itsenäisyyttä tms...

Kävin aamulla kirpparilla, mutta ei oikein löytynyt mitään ostettavaa. Yhden ostoksen tein, ostin keväthaalarin vauvalle 2 eurolla. Oli semmoisen värinen, että menee tytölle/pojalle.

Mietin jo aikani, että tuskinpa sitä huhtivauvalle tarvitsee toppapukua ostaa, joten tuommoinen keväthaalari onkin sitten hyvä! Oli sen kokoinen, että menee varmasti vielä syksylläkin. Malli kuitenkin ns. pienennettävä, joten menee pikkuisellekin.

Toivottavasti pyhien jälkeen kaikki pikkuvauvojen äidit alkavat myydä kirppareilla pieniä paitoja, bodyja ja housuja.

T: Siriin

Vierailija
5/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin toppapuvun kirpparilta,kun tämä meidän nyytti näkee päivänvalon maaliskuu puolella,niin sitä saattaa tarvita vielä silloin.

Vauvan potkut ovat alkaneet vahvistumaan,mutta en niitä siltikään tunne kuin liikkeen silloin,potkun tolloin.

Aika on mennyt niin hitaasti,kun on vaan pitänyt tuon verenpaineen takia olla levossa.Tuossa pienessä maitokaupassa nyt olen käynyt,mutta siihen se minun kulkemiseni on rajoittunutkin.

Huomenna menen terveyskeskukseen mittamaan paineet.Siellä on sellainen itsemittaus piste.Toivottavasti vaan saan sen mansetin asetettua oikein,että ei tule vääriä tuloksia....Mutta vasta 13.pvän jälkeen uskallan lähteä jouluostoksille,jos saan " terveen paperit" =)

Niksu78 23+3