Oletteko tekin kummastelleet koskaan Cavan arkea?
Vai oonko ainoa? 24 vuotias aikuinen makaa vain 24/7 kotonaan. Muut blogyrittäjät sentään tekevät toista duunia, opiskelevat tai sentään poistuvat kotoaan. Eikö sillä naisella oo ollenkaan tylsää? :D Tai T, eikö sitä haittaa kun oma nainen vaan makaa neljän seinän sisällä? Ehkä viikonloppuna repäisee ja kutsuu Nooran syömään patonkia ja karkkia...
Kommentit (4)
Varmaan laihtuis kun olis vähän aktiivisempi.
Mäkin tuun ihan hulluksi jos oon ees päivän kotona! :D Mitä se tekee? Aamulla muutaman tunnin duunia konella, entä sen jälkeen???
Sitten itketään kun ollaan päästy lihavaksi... Tottakai kun hyötyliikuntaa ei tuu raukalla ollenkaan.
taitaa olla sul aika kova homma ku levittelet tätä paskaa demissä ja vauvapalstalla Berika..samat alotukset molemmissa. eiks yhes paikas haukkuminen riitäkkään enään?
Itse vietin ennen äitiyslomalle jäämistä puolisen vuotta kotona. Tajuttoman tylsää, ei mitään tekemistä. Mulla ei ole erityisen laaja sosiaalinen piiri eikä mitään harrastuksia, missä kävisin. Joka päivä vain mietiskeli, että mitäs sitä tänään tekisi, jos vaikka olisi vähän av-palstalla tai kävisi lenkillä... Toki olisi voinut tehdä vaikka mitä, mutta jotenkin ei vain saanut aikaiseksi.
Taitaa Cava kuluttaa aikaa shoppailemalla. Luulis pitkästyttävän, että ainoat mietinnän aiheet ovat uudet sisustustyynyt kotiin kevääksi.