Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tekin kummastelleet koskaan Cavan arkea?

Vierailija
09.01.2013 |

Vai oonko ainoa? 24 vuotias aikuinen makaa vain 24/7 kotonaan. Muut blogyrittäjät sentään tekevät toista duunia, opiskelevat tai sentään poistuvat kotoaan. Eikö sillä naisella oo ollenkaan tylsää? :D Tai T, eikö sitä haittaa kun oma nainen vaan makaa neljän seinän sisällä? Ehkä viikonloppuna repäisee ja kutsuu Nooran syömään patonkia ja karkkia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin ennen äitiyslomalle jäämistä puolisen vuotta kotona. Tajuttoman tylsää, ei mitään tekemistä. Mulla ei ole erityisen laaja sosiaalinen piiri eikä mitään harrastuksia, missä kävisin. Joka päivä vain mietiskeli, että mitäs sitä tänään tekisi, jos vaikka olisi vähän av-palstalla tai kävisi lenkillä... Toki olisi voinut tehdä vaikka mitä, mutta jotenkin ei vain saanut aikaiseksi.

Taitaa Cava kuluttaa aikaa shoppailemalla. Luulis pitkästyttävän, että ainoat mietinnän aiheet ovat uudet sisustustyynyt kotiin kevääksi.

Vierailija
2/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laihtuis kun olis vähän aktiivisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tuun ihan hulluksi jos oon ees päivän kotona! :D Mitä se tekee? Aamulla muutaman tunnin duunia konella, entä sen jälkeen???

Sitten itketään kun ollaan päästy lihavaksi... Tottakai kun hyötyliikuntaa ei tuu raukalla ollenkaan.

Vierailija
4/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla sul aika kova homma ku levittelet tätä paskaa demissä ja vauvapalstalla Berika..samat alotukset molemmissa. eiks yhes paikas haukkuminen riitäkkään enään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän