millainen mies toimii näin?
Kerroin kumppanilleni, että klitorikseni tarvitsee stimulaatiota sormin, jotta saan orgasmin.
Mies ilmoitti ensin, että ei mikään ongelma, tuttu juttu. Mutta sitten kun ei kyennytkään rakastelemaan minua koskiessani itseäni alkoi moittimaan minua, kuinka normaali parisuhteessa ei moista tehdä. Että se ei kuulu parisuhdeseksiin ja miehen tehtävä on tyydyttää nainen.
Jos silti itseäni koskin, sain kuulla, että se on mekaanista ja tökkii.
Sitten kun jossain vaiheessa tajusi, että en todellakaan laukea ilman apuja, totesi, että pääsee kyllä asian yli ja SALLII minun itseäni koskettavan. Mutta valehtelisi, jos väittäisi sen kiihoittavan.
Olen kuulemma kertomalla mikä orgasmin minulle tuottaa (klitorisstimulaatio sormin yhdynnän aikana) PILANNUT HÄNEN ILLUUSIONSA HELLÄSTÄ, KAUNIISTA JA OIKEASTA RAKASTELUSTA.
Naisen kun tulee laueta miehen liikutellessa lantiota naista vasten tai sitten ei ollenkaan.
On tullut tosi paha mieli näistä kommenteista ja koen, että seksuaalisuuteni on jyrätty täysin. Koen jatkuvasti itseni ei-haluttavaksi ja luonnottomaksi.
Jos siis haluan orgasmin, joudun kokemaan itseni epäviehättäväksi ja tökkiväksi, kuten mies ilmaisee asian.
Ja jos suostun jäämään ilman, voin teeskennellä olevani haluttu ja kaunis. Kun annan sitä miehen illuusion mukaista seksiä.
Kommentit (8)
No se on sillai, että moni mies kokeen naisen tyydyttämisen kunnia-asiakseen. Tuntee huonommuutta, jos ei siihen kykene ilman apuja. Siksi monet miehet eivät halua naisen käyttävän klitoriskiihotintakaan naidessa.
Sanon näin itsekin miehenä. Kyseinen mies on epävarma itsestään ja ei tiedä mitään seksistä. Vähän provoa epäilen, on sen verran uskomaton tarina.
Älä ota typerykseltä elämänohjeita ettet muutu samanlaiseksi. Minulle on päivänselvä juttu tehdä orgasmi naiselleni sormilla. Joskus hän sormettaa itse klitoristaan yhdynnän aikana eikä se häiritse minua, päinvastoin.
Kuullostaa kyllä pikkusieluiselta mieheltä. Itse ostan seksileluja vaimolle käytettäväksi yhdynnän aikana klitoris stimulaatioon. Tai vesisuihku on toinen hyvä juttu. Hyvä kun käyttää ja nauttii. Ei ole multa pois. t.mies
anna hänelle hellää suuseksiä 45 sekuntia ja sano että jos ei tuossa ajassa laukea se on voi voi. pidempi sessio on luonnotonta ja tökkii sulle pahasti.sun käsitys hellästä ja herkästä seksistä muuttuu mekaaniseksi ja tylyksi.
heitä helvettiin tuollainen akuankka!
ja mä olen siis tavallinen mies...
Oltu yhdessä pitkään eikä vaimoni saa emätinorgasmia, ei ole saanut kenenkään muunkaan kumppaninsa kanssa (ex-kumppaneiden). Itselläni on 18/5 penis ja tuolla olen saanut lykittyä samalla tekniikalla muutamalle ex-tyttöystävilleni aikoinaan emätinorgasmit.
Itse nuolen tai sormetan aina vaimolle ensin orgasmin, jonka jälkeen vaimo ottaa suihin (jos penis löysänä) tai sitten ryhdytään rakastelemaan. AINA saamme molemmat mutta koskaan ei pelkällä rakastelulla. Kunhan herrasmiehenä muistan periaatteen "naiset ensin - vaikka heikoille jäille tai hekuman huipulle" niin molemmat olemme olleet tyytyväisiä. Tällöin vaimoakaan ei ole haitannut lainkaan jos olen minuutin kirnuamisen jälkeen lauennut.
pistä kiertoon, varoituslapun kanssa.
Minun orgasmini toimii saman lailla kuin sinullakin, kellekään se ei ikinä ole ollut tuollainen ongelma. Toki moni on potenut huonoa itsetuntoa kun minä vaan en saa sormia napsauttamalla (kuten vissiin kaikki muut naiset =P ), mutta se nyt vaan on asia mikä pitää hyväksyä.
Minäkin kerroin miehelleni suhteen alussa, etten saa orgasmia yhdynnässä ilman klitoriksen kiihotusta. Ei tarvitse edes itse räplätä, vaan mies hoitelee ja tuntuu paljon paremmalta kuin itse tehtynä ja tekee sen vieläpä ihan mielellään:)
Ehdota kumppanillesi, että hän hoitelee myös klitoriksesi kiihotuksen, jos kerran on niin vastenmielistä, jos itse teet niin.
Mun mies ei kyllä pane pahakseen, vaikka välillä itsekin sormeilen klittaa.
Hanki sille hyvä kirja aiheesta. Jos ei opi eikä lapsia ole, niin eroa.