Tinttarella77 se osaa Huutiksen hakusanojen käytön..
http://www.huuto.net/kohteet/98-cm--lindexin-geisha-veluurihame--lila/1…
Voi jumankauta, tossa on taas yks malliesimerkki.. Ja muistaakseni Huutiksen yp on jo antanut tuolle pari kertaa varoituksen noista hakusanoista, mutta eukko sen kun porskuttaa vieläkin!
Kommentit (27)
olen aika uusi huutislainen ja tsekkasin linkin. mitä hakusanoja....?
Katso myös muut kohteeni mm. tutta, exit, reima, reimatec, h&m, ticket, bamse, lindex, lego, retro, uusretro, hello kitty, fix, kappahl, minni, supergirl, muumi, name it, napero, ressu, snoopy, nalle puh...
Minä en tiennyt ja itsekin olen tuohon syyllistynyt.
Itselläni ei toki noin pitkiä rimpsuja ole mutta olen kyllä maininnut mitä muutakin on myynnissä.
Voi hitto!
Minä en tiennyt ja itsekin olen tuohon syyllistynyt. Itselläni ei toki noin pitkiä rimpsuja ole mutta olen kyllä maininnut mitä muutakin on myynnissä. Voi hitto!
Kannattais lukasta ne Huutiksen säännöt :D
Siis oikeasti en tiedä, enkä pysty itse lukea pitkiä tekstejä putkeen.
Voisiko joku vaikka kopioida mulle sen kohdan tänne? Kiitos jos joku viitsii auttaa!
Voisitko vaikka sinä kun kerran tiedät?
Kannattais lukasta ne Huutiksen säännöt :D
Onko sitä nyt niin vaikea lukea ne säännöt JA AJATELLA OMILLA AIVOILLA??!!
Huutis kieltää harhauttavien hakusanojen käytön kohteissa, jotka EIVÄT LIIKU KOHTEESEEN MITENKÄÄN. Ja mitäköhän nuo "katso muut kohteeni X C B j J" listat on?? YKSIKÄÄN NIISTÄ SANOISTA EI LIITY KOHTEESEEN!
Ei ole vaikeaa olla myöskään kohtelias muille ihmisille. Mielelläni korjaan tekemisiäni jos niissä on jotain kiellettyä ja niistä minulle huomautetaan.
Kiitos palautteestasi :) Vielä jos joku haluaa sen kohdan kopioida missä tämä kielletään niin olisi tosi ystävällistä!
säännöt, ei ne nyt niiiiiiiiin pitkät ole, ettet sä pysty niitä lukemaan! Taitaa vaan olla kämänen tekosyy siihen!
Ihmettelen vain miksi käytät noin paljon energiaa minun mollaamiseen kun vähemmällä olisit sen tiedon kopioinut tänne ja asia olisi jo selvä.
Mutta et taida itsekään löytää sellaista kohtaa?
Nyt menen kahvinkeittoon ja silittämään uusia myytäviä kohteita, huomenna tulee ystäväni apuun ja laitetaan taas moooonta huutiskohdetta myyntiin!
Ihmettelen vain miksi käytät noin paljon energiaa minun mollaamiseen kun vähemmällä olisit sen tiedon kopioinut tänne ja asia olisi jo selvä. Mutta et taida itsekään löytää sellaista kohtaa? Nyt menen kahvinkeittoon ja silittämään uusia myytäviä kohteita, huomenna tulee ystäväni apuun ja laitetaan taas moooonta huutiskohdetta myyntiin!
en voi sietää ja boikotoin tollasia paskapäitä! Ja kyllä se tieto sieltä löytyy, ihan etsimättä!
Olen luullut tämän olevan sallittua, sillä olen siihen niin usein huutiksessa ostajana törmännyt. Ja ei, en ole koskaan saanut varoitusta tai muutakaan yhteydenottoa asian tiimoilta. Lupaan partantaa tapani!
Terveisin tämän ketjun solvauksen kohde
riehuu sitten vain vauva-palstalla!
Olen luullut tämän olevan sallittua, sillä olen siihen niin usein huutiksessa ostajana törmännyt. Ja ei, en ole koskaan saanut varoitusta tai muutakaan yhteydenottoa asian tiimoilta. Lupaan partantaa tapani! Terveisin tämän ketjun solvauksen kohde
Terv. 13, 15, 17 ja 19...
mustalle listalle. EN ikinä huuda myyjältä, joka käyttää turhia hakusanoja kohteissaan!