Mikä ihme siinä on, että jos lähes tyhjällä parkkipaikalla
pysäköit autosi, ajaa seuraava siihen kylkeen kiinni???
Tänään pysäköin autoni työpaikan pihalle ja nousin ulos ottaakseni takapenkin jalkatilasta läppärilaukun. Juuri kun olin avaamassa (kuskin puolen) takaovea, yksi äijä ajaa siihen viereen, siis VIEREEN, jättäen mulle tilaa noin 40 cm. Eli en saanut ovea edes auki sen vertaa että sen laukun olisin sieltä ulos kammennut.
Sanon että voi vee. STN jos pihalla on 500 tyhjää paikkaa, niin miksi se kosla pitää ajaa siihen mun kylkeen kiinni, siis fyysisesti minun kroppani kylkeen kiinni??? En tajua, en.
Kommentit (30)
Vapaita paikkoja pilvin pimein ja eukko ajaa ihan mun kylkeen. En saanut lasta takapenkiltä pois, kun ovi ei mahtunut aukeamaan kunnolla. Pyysin häntä siirtämään autoaan hieman (omalla puolellani pylväs) johon hän kilahti, että parkkeeraa autos muualle!! Käsittämätöntä toimintaa.
itse paikkaan, jossa pylväs vieressä? Normaaliauto normaaliruudussa ei estä mitenkään lapsen laittamista turvaistuimeen ja pois.
Johan se vasta hullulta vaikuttaisi jos laittaisin keskelle ei mitään autoni. Siitä tulee mieleen vain se, että ei osaa pysäköidä kenenkään viereen, on niin huono kuski.
Miksi autojen pitäisi olla jossakin järjestyksessä parkkipaikalla? Eikö se riitä, että ne ovat järjestyksellä parkkiruuduissaan? Eihän ihmiset edes viivy kaupassa samaa aikaa joten mieleisesi autorivit tyhjenevät joka tapauksessa sekaisin ja epäjärjestyksellisesti.
Täytetään oikein, eli ei pysäköidä sikin sokin mihin sattuu vaan järjestelmällisesti reunasta alkaen.
Miksi autojen pitäisi olla jossakin järjestyksessä parkkipaikalla?
Miksi et lainannut siitä asti jossa syy oli selitetty?
parkkeraamalla toisen auton viereen vältytään niiltä ärsyttäviltä rakosilta, jolloin kaikki tila tulee hyödynnettyä.
Talvella kun ruutuja ei näy, niin kauemmaksi parkeerattaessa käy helposti niin että kuvittelee jättäväsä kahden auton välin, mutta siihen ihan mahdukkaan kahta autoa ja parkkipakkalle jää paljon sellaisia välejä joihin ei ihan mahdu autoa ja se vasta harmittaa jos on itse se joka ei saa autoa parkkiin kun tilaa on hukattu huonolla pysäköinnillä.
Otan aina itse auton niin, että jää isot raot, että kun tulen ostosten kanssa ei tarvitse tukkia tiukkaan ahdettujen autojen välissä.
Miksi autojen pitäisi olla jossakin järjestyksessä parkkipaikalla?
Miksi et lainannut siitä asti jossa syy oli selitetty?
parkkeraamalla toisen auton viereen vältytään niiltä ärsyttäviltä rakosilta, jolloin kaikki tila tulee hyödynnettyä.
Talvella kun ruutuja ei näy, niin kauemmaksi parkeerattaessa käy helposti niin että kuvittelee jättäväsä kahden auton välin, mutta siihen ihan mahdukkaan kahta autoa ja parkkipakkalle jää paljon sellaisia välejä joihin ei ihan mahdu autoa ja se vasta harmittaa jos on itse se joka ei saa autoa parkkiin kun tilaa on hukattu huonolla pysäköinnillä.
Vapaita paikkoja pilvin pimein ja eukko ajaa ihan mun kylkeen. En saanut lasta takapenkiltä pois, kun ovi ei mahtunut aukeamaan kunnolla. Pyysin häntä siirtämään autoaan hieman (omalla puolellani pylväs) johon hän kilahti, että parkkeeraa autos muualle!! Käsittämätöntä toimintaa.
Minkä ihmeen takia pysäköit
itse paikkaan, jossa pylväs vieressä? Normaaliauto normaaliruudussa ei estä mitenkään lapsen laittamista turvaistuimeen ja pois.
ja ensimmäisenä täytetään tietenkin ne paikat, joihin on helppo ajaa ja josta pääsee helposti pois. Viimeisiksi jäävät pylväspaikat. Eli jos ei ole vaihtoehtoja, niin pylväspaikalle on pakko ängetä. Luulisi olevan itsestään selvää kelle hyvänsä, joka käy autolla kaupassa esim. pk-seudulla.
pysäköi itse kauemmaksi, niille paikoille, joihin yleensäkin viimeksi ajetaan. En ymmärrä, miksi viereinen paikka olisi jotenkin kiellettyä aluetta!
Minulle yksi nainen kävi huutamaan, kun pysäköin autoni keskelle ruutua, ja hän oli ajanut osittain minun ruutuuni. Minun olisi kuulemma pitänyt ajaa vähän seuraavaan ruutuun, että hänellä olisi ollut paremmin tilaa.
...busseissa paikat täytetään mahdollisimman hajautetusti. Eli tuskin on kyse vain ihmisen ikävästä toisen luo.
Ja millähän minä siihen ruutuun ajaessani näen mitä viereisen auton takapenkillä on tai ei ole?