Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä idea näissä blogeissa on? Mä en lue niitä. Olen muutamille hauilla eksynyt,

Vierailija
08.01.2013 |

mutta tosiaan mä en taida käsittää koko ideaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä ja elämänsä paljastelun tarve, ei siis vain seksuaalisesa mielessä tarve olla esillä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ekshibitionismi (ote)

Ekshibitionismi voi tarkoittaa myös halua paljastaa itsensä sellaisella hyväksyttävällä tavalla, ettei se loukkaa toisia tai ole lakien vastainen. Ekshibitionismilla nykyään siis tarkoitetaan yleisemmin paljastamis- tai nähdyksitulemishalua. Häiriöllistä käyttäytymistä karakterisoi toiminnan pakkomielteisyys, pakottaminen nähdyksitulemiseen, toisten loukkaaminen ja toiminnan laittomuus. Esimerkiksi läpinäkyvien ja vartalon muotoja paljastavien vaatteiden käyttö on nykyään varsin tavallista ja hyväksyttävää. Paljastamishalun kohteena ovat sukupuolielinten lisäksi myös pakarat ja naisilla rinnat.

Ekshibitionismi ymmärretään myös itsensä ilmaisemisen tarpeena yleisesti; tunteiden tms. paljastamisena tai esittämisenä – se ei siis tarkoita pelkästään seksuaalista käyttäytymistä. Esimerkkinä tästä blogit ja galleria-sivustot, kuten MySpace ja IRC-Galleria. Ensisijaisesti termi kuitenkin käsitetään yleensä seksuaalisuuteen liittyvänä.

Vierailija
2/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nuo muotiblogit ovat narsisista itsensä esittelyä. Itse en koskaan lue niitä, enkä ymmärrä miksi niin monia kiinnostaa mitä joku pukee päälleen tai kenenkään shoppailut.

Blogeista saa inspiraatiota ja ideoita. Seuraan vaan niitä, joissa on jotain ideaa, ovat esteettisiä ja joiden kuvat on kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko onnistunut, kaunis, ärsyttävä, älykäs, hauska... Mitä nyt sitten ikinä hakeekin. Huomiota, palautetta. Olisiko äiti tai isi jättänyt lapsena huomiotta.

Vierailija
5/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nuo muotiblogit ovat narsisista itsensä esittelyä. Itse en koskaan lue niitä, enkä ymmärrä miksi niin monia kiinnostaa mitä joku pukee päälleen tai kenenkään shoppailut.

Muotiblogit taitavat vain olla bloggaamista puhtaimmillaan.

Itse olen aikoinani pitänyt "intellektuellia" blogia jossa ei ollut ensimmäistäkään kuvaa itsestäni, ja silti myönnän että kyseessä oli narsistinen itseni esittely.