Oikeastiko HopLop-synttäreille pitää viedä arvokkaampi lahja?
En ymmärrä. Pitääkö siis lahjan arvo vastata synttäreiden viettopaikkaa? Eli kotiin voi viedä jonkun halvan härpäkkeen, mutta HopLopiin pitää ostaa joku 15 euron kunnon lahja?
Kommentit (15)
Mutta "halpoja härpäkkeitä" ei kannata viedä minkäänlaisille synttäreille, niistä ei kukaan ilahdu! Vie jotain kunnollista: kunnollista piirustuspaperia piirtäjälle, kirja lukijalle jne. On paljon edullisia vaihtoehtoja, ei tarvitse viedä mitään "härpäkkeitä".
lahjat ei sovi minkäänlaisille synttäreille!!
Pikkuisen nyt pitää panostaa!!
Itse ostamme lasten hyville/läheisille ystäville n. 20-30 euron lahjat ja muille 15-20 euron lahjat suurinpiirtein.
en asu suomessa, enkä tiedä mikä on hoplop. se on vissiin joku hienompi paikka? sillä ainakin joskus leveillään täällä. joku leikkipaikka lapsille?
Itse ostamme lasten hyville/läheisille ystäville n. 20-30 euron lahjat ja muille 15-20 euron lahjat suurinpiirtein.
Siis per lapsi. Mun mielestäni tuo on liikaa, vaikka varaa olisikin.
Jos siellä järjestää synttärit niin se maksaa järjestäjälle 20-30e/lapsi, joten en kyllä parin euron lahjan kanssa itse kehtaisi sellaisille synttäreille mennä...
lahja jonka arvo on n. $10-20, joku parempi perhetuttu sitten vie isomman, mutta ei niitä vertailla.
Kaikilla synttäreillä lahjoja ei edes avata, ei tarvitse sitten kenenkään tietää mitä muut toi.
Monet vie lahjakortin, kun alkaa olla lapsilla ikää päälle 10v ja vaikea enää ostaa sopivaa lahjaa.
Synttäreitä vietetään porsliinimaalauspaikassa, rullaluisteluradalla, sisäluistinradalla, pomppulinnapaikoissa, lasten spa paikoissa, ratsastustalleilla, elokuvissa, cup cake koristelupaikassa, pizzan teko kursseilla, kotona jne.
Jos siellä järjestää synttärit niin se maksaa järjestäjälle 20-30e/lapsi, joten en kyllä parin euron lahjan kanssa itse kehtaisi sellaisille synttäreille mennä...
No vain av-mamma haluaa kattaa synttäreiden kulut lasten lahjoilla.
Mun mielestä kaikkien olisi syytä pyrkiä kohtuullisuuteen näissä kaverilahjoissa. Monet perheet saavat paljon kutsuja eikä siinä ole mitään järkeä, että ostetaan erityisen kalliita lahjoja. Tärkeintä on päästä osallistumaan ja sankari saa haluamansa vieraat. Ihmisiä ei pidä asettaa noloon asemaan ja ostaa poikkeuksellisen kalliita lahjoja.
Meillä päin lahjat pyörii kympin nurkilla, hyvä alue Helsingissä.
Ja siis haloo, yhdellä mukulalla on helposti kymmenet synttärit alakouluiässä, entäs kun lapsia useampi?
Mun mielestä on paljon hienompaa, kun joku järjestää kotisynttärit ja äkkiä niihin saa saman 200-300 eur menemään, jos panostaa tarjoiluihin ja koristeluihin. Ja vaikka ei panostaiskaan, lasten on kiva juhlia jonkun kotona isolla porukalla. Hoplopissa voi käydä milloin vain ja ottaa kaverin tai pari mukaan, ei siihen synttäreitä tarvita. Lahjan arvo ei synttäripaikasta riipu, tämä siis vielä vastauksena kysymykseen.
vähintään sen yli 20-30e/lapsi, niin ei lahjan tarvitse ihan niin kallis olla, mutta en nyt menisi silti parin euron lahjan kanssa sellaisille synttäreille. Minimi on mielestäni 10-15e, sen verran voi jokainn panostaa, kun synttärisankarikin maksaa ison summan synttäreistä.
lahjat ei sovi minkäänlaisille synttäreille!! Pikkuisen nyt pitää panostaa!! Itse ostamme lasten hyville/läheisille ystäville n. 20-30 euron lahjat ja muille 15-20 euron lahjat suurinpiirtein.
Tai itsekäs, haluatte käyttää rahanne omiin hyödykkeisiinne, vaikka rahaa olisi muitakin ilahduttaa?
teidän lapset saa muilta lahjoiksi? Kunnollisia tavaroita, ja te viette halpaa krääsää...?
Mutta en kyllä ylipäätään arvosta ajatusta jostain "halvasta härpäkkeestä". Kyllä lahjan pitää olla jotain kunnollista, esim. kirjoja tai vaikka akkarin taskukirjoja saa edullisesti.