Ei paska mikä loppu Downton Abbeyssä!
Kommentit (23)
Epäuskottavin juonikuvio on minusta tuo Edithin ja Maryn vihamielisyys toisiaan kohtaan, tai pikemminkin vain Maryn Edithiä. Ykköskaudella muistan, että Edith oli käsikirjoitettu jotenkin epämiellyttäväksi henkilöksi, mutta nythän on ollut oikein mukava ja moderni nainen. Miksi se Mary sitä vihaa?
Matthewin näyttelijä siis halusi pois sarjasta. Ok, mutta ei roolihahmoa silti olisi tarvinnut tappaa. Olisihan siihen rooliin voitu palkata uusi näyttelijä. Harvoin käytetty ratkaisu, mutta toimii kyllä joskus.
...
Palstalaisista varmaan reilusti yli puolet katsoo sarjansa telkkarista, nauhoittaa ne tai katsoo nettitv:stä, nuo netistä lataavat ovat edelleen pieni vähemmistö täällä.
...Mistä sen tiedät? Näihin vastailee muutama hassu tyyppi. Lukijoita palstalla on tuhansia. Nuorien kolmekymppisten perheiden äijät varmasti lataavat matameilleen sarjat netistä että pysyvät tyytyväisinä.
Älä oleta.
Jos toinen haluaa miellyttää ihmisiä ja välttää väärinkäsityksiä (ja joidenkin spoilaamista), niin rouva alkaa sielä riehumaan? Mene nukkumaan ja rauhoitu.
Onko tosiaan niin paha olo että pitää muissa maissa asuvat häätää pois? Vai oletko katkera ettet itse uskaltanut lähteä kun oli mahdollisuus? Eikö saa suomeakaan enää puhua kun asuu niin ihanassa uudessa maassa? Käytkö sinäkin vain ravintoloissa jotka tiedät MAAILMAN PARHAIKSI, etkä koskaan kokeile mitään muuta?
Ehkä me ulkosuomalaiset osaamme nähdä maailman muidenkin näkökulmista. Kaikki eivät kuitenkaan ole niitä maikkaria katsovia kotihiiriä joita ei sieltä Ypäjältä saa pois.
Herää tähän maailmaan. Ensin tietysti mene nukkumaan niin ei vituta niin paljoa.
Älä oleta että muut naiset eivät osaa itse ladata materiaalia netistä jos et itse osaa.
Amerikka vetää heitä, koska sarja on ollut siellä suosittu ja rahakkaita työtarjouksia satelee. Lisäksi leskikreivitärtä näyttelevä haluaisi jäädä eläkepäiviä viettämään.
Varautukaa siis muutoksiin!