Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poronliha hyvää? Kannattaako ostaa vai ei?

Vierailija
08.01.2013 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
22/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen kylmäsavuporo on huippua! Sitä kun pistää rieskan päälle ja kohti ääntä..

Parasta kylmäsavua tuli Repukasta Pudasjärveltä, mutta se ei taida enää olla toiminnassa.

Onhan se kallista marketeissa, paljon kalliimpaa kuin Serrano tai Parman kinkku.

Pakastimessa on vielä pari kiloa käristyslihaa, nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siiis mun isän veljen vaimo ja lapsien äiti on lapista. Muuistan surullisen päivän kun olin ekalla luokalla ja kaverini jäi kuorma auton alle talomme edessä ja minun piti valita että meneenkö kaverin hautajaisiin vai isän veljen ja tämä puolison häihin lapppiin.

Se kaveri joka jäii kuorma auton alle niin saaattoi mut sinne päiväkotiin sinä päivänä kuun matka oli niin pitkä kulkea pienelle pojalle sitä pitkää suoraaa tietä mikä ei näin aikuisena miehenä enää näytä niin pitkälle, mutta silloin pienenä poikana se matka oli pitkä. Sovittiin muistaakseni että sinä päivänä kaverini tulee tapaamaan minua sinne päiväkotiin sinä päiivänä. Häne ei sitten koskaaan tullut.

Etttä jos joskus uskon johonkin Jumalaan niiin uskon siihen tämän tarinan kauttta.

Munn on mahdoton jotenkin vieläkin uskoa sitää koska siiinä jossa kaverini jäi kuorma auton alle niiin nopeus voi olla vai jotaiin tyyyliin 30 kilometriä tunnissa sillä alueeella ja siiinä on mutka jossa hän jäii auton allle ja kuoli.

Moneesti ollut jopa sellainen tunne etttä koko elämä oliisi ollut jotain elokuvaa vain.

Se onn kun muistot herää niin sitä alkaaa sitten taaas muistelemalla muistelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi