Help me! kuvien siirto läppäriltä iPadiin
auttakee avutonta. Pitäisi siirtää vanhalta läppäriltä (windows) kaikki kuvat uuteen iPadiin, mutta en osaa enkä löydä miten homma tehdä. Ohjeita (selkeitä) en löydä. Käsitin, että iPadiin olisi ladattava iTunes, mutta neuvokaa miten saan ne sieltä! Piuha kiinni tietskan ja iPadin väliin, mutta mistä ne siirretään?
Kommentit (6)
mikä olisi helpoin tapa/nopein siirtää kuvat (niitä noin kolmisen sataa)
Sitten tikku ipadiin ja raahaat kuvat tikulta pois.
Voi voi, jokainen substantiivi on mulle vieras ja sitten pitäis saada kuvat siirrettyä! Ei onnistu tältä mummilta.
Eli parhain vaihtoehto on se että synkkaat ne kuvat iTunesilla, kuten tuolla yllä jo vinkattiinkin :)
Tero@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Mä suosittelen kans Dropboxia, on jotenkin helpompi, selkeämpi ja jouheampi käyttää kuin itunes.
Saattaa kyllä liittyä siihen, että itse en käytä itunesia käytännössä mihinkään =D
Jotenkin sen logiikka ei vaan ole auennut enkä ole jaksanut edes sen enempää panostaa edes, ku niin toimivia vaihtoehtojakin on.
mutta kätevämpää on kyllä Dropboxin kautta. Eli perustsaa sinne tilin, laittaa kuvat sinne, ja ne on sen jälkeen saatavissa iPadilla kun vaan kirjautuu siltä dropboxiin, joko omalla iPad appsilla tai ihan selaimesta.
Mutta piuhalla käy koneelta jossa on iTunes (iPadiin et siis tarvi mitään iTunesia vaan sille läppärille) niin että menet siinä iTunesissa muistaakseni Photos välilehdelle ja valitset vaan että syncataan kaikki kuvat. Se sitten synkkaa eli kopsaa ne sinne padille.