Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiire! apua sisätossujen ostoon, raskauskeiju, melton vai tohvelisankari

Vierailija
08.01.2013 |

tarvitsen nyt äkkiä nahkaiset sisätossut eli pitää olla 1-2 pv toimitusaika nettikaupasta. Melton tossuja olisi myös läheisessä kaupungissa myynnissä jonne aika pitkä matka (en halua huvikseen ajella). Eli mitkä parhaat?

Melton tossut vai tohvelisankarit vai raskauskeiju.fi sivulta niiden omat nilkkaremmilliset sisätossut (en laita linkkiä kun ei saa mainostaa?)

Äkkiseltään pohdittuna meltoneissa on froteevuori eli onko hiostava? Tohvelisankarissa ei vuorta eli pysyykö ne jalassa vai luiskahtaa ulos? Raskauskeijun tossut myös nahkaa, tarraremmi, voi pestä koneessa, mutta merkki on ihan outo joten en tiedä uskallanko tilata? Kaikilla about sama hinta 20e.

Muitakin saa ehdottaa joita saa suomalaisesta nettikaupasta äkkiä. Englannista en ehdi alkaa robeezeja tms tilamaan.

Tossut tulevat 1v9kk ikäiselle päiväkotiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niitä tossuja? En ole koskaan nähnyt tossuja pk:ssa. Jos haluat sellaiset niin osta marketista muutamalla eurolla yhdet ja sitten voit odotella rauhassa niitä hienompia. Ne on oikeasti sika siistejä, mutta ne tavan 4e tossut ajaa saman asian. Frotee-vuori on hiostava. Ei siis sinällään frotee, mutta aika paljon on kangasta jalassa jos tossuissa on vielä paksu vuori. Niin tai siis millainen se pk on? Jos se on joku vanha talo, missä lattiat on oikeasti kylmät niin perun kaikki puheeni. Silloin kunnon tossut ja vaikka sillä vuorellakin.

Vierailija
2/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kiire, osta prismasta tossut, kuten niin moni meistä muistakin. Ihme vouhotusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kylmät lattiat ja eritoten vettä pääseee huonosta eteistilasta myös sisälle eli voi olla kosteaa lattialla (=sukat kastuisivat). Päiväkodin tilat kehnonpuoleiset, mutta muuten kiva päiväkoti.

Eli nuo vuorilliset siis ainakin hylkään sitten, mietin noita raskauskeiju.fi -sivun tossuja että olisiko ne helpompi laittaa itse jalkaan? Tohvelisankareita oli joskus esikoisella ja lapsi vihasi niitä kun ei saanut itse kolmevuotiaanakaan niitä jalkaan...

t. ap

Vierailija
4/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkaan ei prismaa, joten siksi netistä pitäsi tilata-.

Vierailija
5/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päiväkodissa kaikilla lapsilla tossut, se on ihan päiväkotikohtaista mitä vaativat. Pakkoko sitä on heti olla huutamassa, ettei meillä ainakaan tarvi olla, jos ei muusta tiedä. Ap tarvii tossut ja haluaa ne ostaa, ettei ole heti työntekijöiden silmätikkuna "se hankala akka".

Hätätilassa laitat lapselle sukkien päälle jarrusukat tai jos lähikaupoissa on "jarrusukkatossuja", niin sellaiset. Tilaat kunnon tossut nettikaupasta, meillä on ollut mm. starchild-merkkisiä, ne ainakin pysyvät hyvin jalassa.

Vierailija
6/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä vielä, anteeksi nyt vielä siis jos tää kuulostaa hysteeriseltä mutta olisin vielä toivonut joltain kommenttia noista raskauskeiju tossuista. Laitan linkin, tarkoitus ei ole siis mainostaa:

http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=51&ala=179&tuote=635

näitä pohdin siis siksi ykkössuosikikseni koska nämä ei ole niin umpinaiset kuin starchildit. Onko tuollainen remmillinen parempi jalassa ja helpompi pukea? Tohvelisankarit oli siis ne vaikeat pukea itse lapsen jalkaan.

Vierailija
7/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on Tinttu-tossut tai sitten ne marketeissa myytävät jumppatossut. Kummatkin saa pieni helposti itse jalkaan. Mä en vuorellisia ostaisi ellei päiväkoti ole joku vetoinen tila. Mun mielestä päiväkodit on usein vähän turhankin lämpimiä.

Ihan yleinen tapa on tossut päiväkodissa.

Jos teillä alkaa hoito parin päivän päästä, niin mä ostaisin mieluummin kerralla hyvät ja pari ekaa päivää sitten vaikka jarrusukin tai päiväkodin lainatossuin.

Vierailija
8/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta on jotenkin hupaisaa, että joku suhtautuu näin tunteella tuohon tossujen ostoon :D tai siis, hyvähän se on, että on kunnon tossut, mutta enpä ole ikinä nähnyt ketjua joissa vertailtaisiin eri TOSSUmerkkejä :D

itsekin siis tykkään lasten vaatteista, ehkä vähän liikaakin, mutta jotenkin oon aatellu että sama se mitkä tossut lapsella on.

Mutta itse asiaan, itse tekisin varmaan niin että ostaisin jotkut halvat (ehkä 4e?) markettitossut ja niillä menis ekat päivät. Netistä tilaisin sitten jotkut nätit ja kun ne tulis postissa, niin siirtyisin niihin. Nuo 4 euron tossut voit sit myydä huutiksessa parilla eurolla seuraavalle.

Meillä on lapsella semmoset mustat nahkatossut, en nyt osaa sen tarkemmin kuvailla, mutta semmoiset missä joustoresori että ne on helppo pukea jalkaan. Edessä on cars kuva, en kyllä kuollaksenikaan muista mistä ne ostin.

Vierailija
9/11 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä mistään nettikaupasta saa niitä tuolla aikataululla. Ota alkuun vaikka kesäsandaalit ja sitten voit odotella niitä tossuja. Ne kaikki hienommat taitaa tulla aika ylös eli lapsen on niitä vaikea itse laittaa ja ne halpikset ei käy jos lattia on oikeasti märkä. Entäs ne parjatut crocsit? Ne saa helposti jalkaan ja niissä ei jalat kastu vaikka olisi vettä eteisessä. Sopii myös oli jalassa sitten ohut tai paksu sukka. Taidan olla kakkonen ja anteeksi, mutta ei oikeasti tullut heti mieleen, että päiväkoteja on myös vanhoissa taloissa. Ja ei, eivät varmasti ole hoitopaikkana yhtään sen huonompia. Ei vaan kolissut.

Vierailija
10/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisia ja laadukkaita tossuja löytyy; netannurkka.blogspot.fi :)

Vierailija
11/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olleet starchidit molemmilla lapsilla, vähän hankala laitta lapsen itse jalkaan, kun  sisäpinta mokkaa ja vähän nihkeä. Voi ostaa tossut joissa vähän kasvunvaraa.  Anna lapsen valita itse minkä kuvan haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi