Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua inhottaa kavereilla kylässä

Vierailija
24.11.2012 |

niillä kavereilla kellä on kissoja tai koiria lemmikeinä. Kun ne elukat nuolee itseään ja ällöttävä lutkutuksen ääni. Varsinkin isoilla koirilla. Tekisi mieli heittää tuhkakuppi päähän niille elukoille. En käsitä miten kaverit jaksaa kuunnella joka päivä sitä ääntä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää!!

Vierailija
2/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latk latk slatk latk slup... Ja niitä karvoja on sitten joka paikassa, vaikka kuulemma just on siivottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään lemmikkejä vastaan, ei todellakaan, mutta itselleni en osaisi koiraa tai kissaa kuvitella. Ensin ne nuolee alapääns jonka jälkeen tulee nuolemaan sun naamaa kun yrität rauhassa heräillä.

Vierailija
4/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ymmärtäjä.

Pidän kovasti eläimistä, mutta oikeasti, just se nuolemisen ÄÄNI ja HAJU. Ei kestä!

Vierailija
5/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä kavereilla kellä on kissoja tai koiria lemmikeinä. Kun ne elukat nuolee itseään ja ällöttävä lutkutuksen ääni. Varsinkin isoilla koirilla. Tekisi mieli heittää tuhkakuppi päähän niille elukoille. En käsitä miten kaverit jaksaa kuunnella joka päivä sitä ääntä.

mua taas ällöttää sisällä röökaavat

Vierailija
6/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia elämää tuo on. älä kyläile niin silläpänhän pääset tuskasta

Vierailija
7/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin suuresti se ääni mutta ylipäätään se että sisällä on haiseva elukka. En ikinä voisi antaa kissan tai koiran nuolla naamaa. Pesen aina kädet jos olen silittänyt tai ne on ehtineet nuolaista, yök! Sitten vielä saa kasan karvoja vaatteisiin.

Vierailija
8/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin ei inhota mutta ihminen kyllä.

Vierailija
9/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin ei inhota mutta ihminen kyllä.

Sulla sitten vasta onkin elämässä kaikki ihan sekaisin. Sääliksi käy,hakeudu ihmeessä hoitoon.

Vierailija
10/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttikö mun siskon edesmennyt koira, kun se veti tassuun ja sitten nuoli itsensä ja yritti tulla nuolemaan naamaa.

Olen myös eläinrakas, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
11/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on koira, enkä myöskään nauti sen alapesuäänistä. Enkä tunne ketään koiranomistajaa, joka ei pitäisi sitä ällöttävänä. Mutta se on aika merkityksetön asia koiranomistajan kannalta. Ei sitä tarvi kuunnella, kun opettelee sulkemaan korvansa.

Vierailija
12/12 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri heräsin vartti sitten ja koira tuli heti tuohon lattialle viereen suorittamaan aamupesujaan ja vitsit taas ärsytti se lutkutus, tulee aina jotenkin sellanen inhottava olo..Ja sitten avasin tämän keskustelun! (;

Parhaillaankin se tuli taas tuohon lutkuttamaan...Vuorotellen kaivaa tassulla korviaan ja sitten nuollaan tassua ja sitten milloin mikäkin paikka puhdistuu..

Onhan se luonnollista ja rakas koirani saa pesunsa suorittaa mutta se ääni saa jo hulluksi ja tekee mieli paeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan