Mitä mieltä ootte tästä mun kaverin väittestä:
Lapsen sukupuoli määrittelee millaisia vähennät on!
Eli tyttöjen vanhemmat tietynlaisia ja poikien tietynlaisia.. (En tiedä sitten jos on molempia, meneekö sitten enemmistön mukaan vai miten.. Esim jos on viis tyttöä ja yksi poika, niin se poika ei niin paljon vaikuta. Vai onkohan niin et sit 50-50)
Oli miten oli, mitäs mieltä tästä mamit?
Kommentit (6)
Kyllähän jokainen vanhempi kasvaa oman lapsensa äidiksi tai isäksi, sellaiseksi, jota tallainen lapsi tarvitsee ja jolla on tämöisen lapsen vanhemman kokemuksia. Lapsen sukupuoli on yksi osa sitä, millainen lapsi hän on.
Kyllähän jokainen vanhempi kasvaa oman lapsensa äidiksi tai isäksi, sellaiseksi, jota tallainen lapsi tarvitsee ja jolla on tämöisen lapsen vanhemman kokemuksia. Lapsen sukupuoli on yksi osa sitä, millainen lapsi hän on.
Mitä tarkoitat?
Ei minua ihmisenä lapset määrittele. Saati heidän sukupuolensa. Lasten yksilöllisyys vaikuttaa toki siihen miten heitä kohtelen, mitkä keinot toimii kasvatuksessa jne, mutta ei sekään sukupuolesta johdu.
Ja mulla on siis 2 lasta, tyttö joka on perinteisen pojan stereotyypin mukainen ja poika joka on enemmän "tyttömäinen" eli semmoinen rauhallinen ja kiltti ja herkkä.
Että tyttöjen perheessä isätkin on "neitimäisiä"
Ja pojilla jotenkin urheilullisempi meno tmv en muista tarkkaan.
ap
logiikka. Jos siis ammattinyrkkeilijänä itsensä elättävä harrikkamies saa vaimonsa kanssa tyttären tai jopa kaksi, hänestä tuleekin yllättäen balettia rakastava viherpiipertäjä? Ihana ajatus tietysti tavallaan :) niin niitä pehmo-isukkeja tulee!
ei muuta sanomista tähän