Miten jaksaa tämä päivä taas töissä?
Aina väsyttää kamalasti. Kahvikaan ei auta kun juuri join.
Kommentit (13)
Vaan menen töihin jo klo 7.30 ja sisäinen kelloni on aikaisia aamuja vastaan. Myös työ ei anna tyydytystä. Raha mitä saan antaa jonkin verran kun voi vähän tehdä niitä juttuja mistä pitää.
Ap
Sä olet töissä nyt. Mulla on sama juttu aikaiset aamut ei hyvä. Vuorotyön aikaan piti nousta ennen viittä aamuvuoroissa. Onko työ yksitoikkoista?
Ja työ aika usein saman toistamista eli on yksitoikkoista..
Ap
Ajattelin, että siinä hommassa on sitä saman toistamista. Luulen että olet silti sairaanhoitaja, kyllä siinäkin tehdään samaa ja samaa.
J-P
Teen yksin töitä ja samat jutut melkein kaikilla asiakkailla
Ap
Ei tullut mieleen, mutta kun ajattelee, niin kyllä se yksitoikkoista on. Ehkä se alussa on mielenkiintoista. Ei sitä aina osaa ajatella toisen ihmisen kannalta. Älä kuitenkaan aja itseäsi piippuun. Mikään työ ei ole tärkeempää kuin sinä itse. Mä rukoilen sun puolesta.
J-P
Olen itse tuota koulutusta miettinyt, mutta olen myös miettinyt, että onkohan se kauhean yksitoikkoista.
Suuhygienistille olen ja kerran ollut jo pitkällä saikulla...
En tiedä mitä muuta tekisin. Haaveeni oli sisustussuunnittelu. Mutta en päässyt opiskelemaan ja nyt ei rahaakaan ja kaikki sanoo ettei töitä sillä alalla ja pitää olla tosi lahjakas.
Ap
Alkuun voisit lopettaa valittamisen, koska se nyt ei vie yhtään mihinkään. Asennoidu kunnolla työhösi äläkä istu koneella chattaamassa kesken työpäivää. Olisit onnellinen kun sinulla on työpaikka, suomessa on liikaa työttömiä muutenkin. Jos et jaksa keskittyä itse valitsemaasi alaan, vaihda sitä. Mikä siinä on nyt niin perkeleen vaikeeta?
tahtoo jakaa huolensa ja murheensa toisten kanssa, eikä pidä kaikkea sisällään. Ne on vähän huonoja neuvoja, kun sanoo, että "asennoidu kunnolla", tai sitten "olisit onnellinen", silloin, kun joku haluaa ymmärrystä. Itsestään ei voi puristaa mitään väkisin. Jos niin olisi, niin eihän kellään olisi mitään ongelmia, ei väsymystä, masennusta ym.
J-P
Ja olen kiitollinen työstäni. Lapset asuntolaina jne pistää harkitsemaan alan vaihtoa. Jos pätäkkää olisi paljon niin jäisin töistä pois ja opiskelisin harrastuksena uuden ammatin. Tosin katoaako mukavasta työstäkin hohto kun sitä tekee jatkuvasti? Ja teen kyllä työni en chattaile. Joskus vain ei ole tekemistä.
Ap
Olen siis tuo, joka aiemmin kommentoi harkinneensa suuhygienistin opintoja. Onko työsi siis lähinnä hammaskiven poistoa? Eikö se auta, kun asiakkaitten kanssa vaihtaa välillä sanan tai kaksi? Oletko koko työpaikalla yksin, vai voisitko käydä kahvilla välillä muitten kanssa?
Meet ilmeisesti iltavuoroon. Jos sulls on vuorotyö, niin ymmärrän. Tuli ittekki tehtyä sitä ihan riittävästi. Se pistää ihmisen sekasin. Ei pääse kunnolla seuraavaan rytmiin kiinni. Yövuoro on paha välissä.
Ootko koittanut rukoilla?
J-P