Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siedän paljon asioita, mutta kun kynnys ylittyy ja sanon ystävällisen napakasti, niin moni

Vierailija
24.11.2012 |

itseään suorasanaisena pitävä loukkaantuu. Varsinkin sellaiset, jotka ovat mielipiteissään kärkkäitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut sanomaan enemmän ja napakasti ettei tule yllätyksenä etten olekaan kynnysmatto.

Vierailija
2/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut sanomaan enemmän ja napakasti ettei tule yllätyksenä etten olekaan kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun käsitys on selvästi aika erilainen kuin useiden muiden ympärilläsi olevien ihmisten.

Tällä ei ole mitään tekemistä kynnysmattoilun kans, vaan ihan vain käytöstapojen.

Vierailija
4/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä itseään "suorasanaisiksi" mainostavat ovat juuri kaikkein herkkänahkaisimpia. Eli itse he saattavat möläyttää mitä tahansa törkeyksiä, muka rehellisyyden nimissä, mutta itse eivät kestä minkäänlaista kommentointia.

Vierailija
5/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä itseään "suorasanaisiksi" mainostavat ovat juuri kaikkein herkkänahkaisimpia. Eli itse he saattavat möläyttää mitä tahansa törkeyksiä, muka rehellisyyden nimissä, mutta itse eivät kestä minkäänlaista kommentointia.

Vierailija
6/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuksia kun on monia. En juurikaan arvosta tahallista loukkaamista.

Vierailija
7/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman olen huomannut. ei ole kykyä ottaa vastaan minkäänlaista palautetta taikka itseen kohdistuvaa huumoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän