Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käääk fb-tila

Vierailija
08.01.2013 |

Tein vahingossa harhaanjohtavan face-päivityksen, ja se on poikinut runsaasti tykkäyksiä. Nimittäin moni on ymmärtänyt siitä että olisin raskaana! Onko parempi että poistan koko tilan, vai kommentoinko siihen selkeästi mistä oikeasti on kyse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sulta aletaan puolen vuoden päästä kysellä, koska tenava syntyy.

Vierailija
2/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot oikeessa

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hehkutti yhtenä päivänä onnea tädiksi tulosta. Aika moni oli sen enempää lukematta onnitelleet vauvan syntymästä. Teksti oli kyllä hieman pitkä, mutta siitä kävi selkeästi esille että hän oli tullut tädiksi.

Kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan mitä ja miten sinne fb:n kirjoittaa. Parempi siis nyt oikaista asia vaikka ihan omalla tilapäivityksellä vielä sen lisäksi että laitat kommentin edelliseen päivitykseen harhaan johtaneesta tekstistä.

Vierailija
4/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallaan johtaa harhaan huomiota saadakseen.

ei hän muuten täältä neuvoja kyselisi. Kuka tahansa täyspäinen tietäisi, miten toimii.

Vierailija
5/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin nyt koko tilan, mua alkoi vaivaamaan se oikeesti.

t. ap

Vierailija
6/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin nyt koko tilan, mua alkoi vaivaamaan se oikeesti. t. ap

Luulisi ihmisen kirjoittavan "jos joku käsitti päivitykseni väärin, niin ei, en ole raskaana:)" ja sillä siisti. Tuolla poistamisella saa vain huhuihin lisää pontta, ja sitähän ap taitaa juuri haluta.

Voi teiniä.

Vierailija
7/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin nyt koko tilan, mua alkoi vaivaamaan se oikeesti. t. ap

Luojan kiitos, minun FB-kaverini eivät ole ap:n kaltaisia. Hän taitaa olla 14 tai sitten joku, jonka pitää todistella kavereilleen, että olen ollut jonkun miehen kanssa sillai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi