Mieheni muutti Saudeihin ja menee ensi viikolla naimisiin 13-vuotiaan tytön kanssa
Kyllä on maailman meno ihmeellistä. Exäni on 38 vuotias ja minä olin 21, mutta nuorempaa piti saada. Muslimeille kaikki on mahdollista, siis miehille.
Kommentit (8)
Toi taviseuropean on ihan sairas rotu, rappeutunut ja vaikka mitä.
puheissanne on aihetta ihan oikeaan sotaan. Hys, hys.
Oli mahdoton tehtava ja kiipesi tornissa vaikka kasineet renasivat
tiukempaa pillua ja vielä nöyrempi vaimo!
Tuo 13-vuotias on varmasti onnellinen! Pakotetaan seksiin vielä lapsena, ja sitten saa teininä ensimmäisen lapsensa. Ei voi itse päättää ehkäisystä, vaan siitä päättää mies. Ja mies hallitsee ja vallitsee kaikessa. Naisella ei päätäntävaltaa edes omaan seksuaalisuuteensa, tai kenen kanssa juttelee, saako ajaa autoa, tai kouluttautua. Kaikessa pitää totella miestä.
Sairaita nuo muslimit, ja varsinkin muslimimiehet.
Mun mies erosi musta ja muutti kuuhun. Menee ensi viikolla naimisiin 200-vuotiaan humanoidin kanssa. On kyllä ikäisekseen hyvin säilynyt humanoidi, nuo eivät rupsahda niin nopeasti kuin me. Kuzmikin (niiden värkki) on kuulemma edelleen ihan tiukka.
Mun mies erosi musta ja muutti kuuhun. Menee ensi viikolla naimisiin 200-vuotiaan humanoidin kanssa. On kyllä ikäisekseen hyvin säilynyt humanoidi, nuo eivät rupsahda niin nopeasti kuin me. Kuzmikin (niiden värkki) on kuulemma edelleen ihan tiukka.
Eiköhän hän vaihtanut parempaan.
Ehkä hän tuo vaimonsa Suomeen. Vaimo katselee sinua vähän nenävartta pitkin, että onpas vanha ex miehellä.