Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko neuvolaan mennä vesirokossa?

Vierailija
08.01.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolaan, mutta ei siellä vastattu eikä ole soitettu takaisin. Ajattelin vain tarkistaa, kun tuo on niin tarttuva ja siellä on paljon ihan pieniä vauvoja.

Vierailija
2/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täti meinasi saada halvauksen, kun tultiin rupi-vaiheessa. Lapsi sairasti kuumeisen vesirokon n. 7 päivää ja sitten rakkulat arpeutuivat. Luin netistä, että tartuntavaara on ohi, ja kun kuumettakaan ei enää ollut, niin mentiin neuvolaan (tässä vaiheessa siis 9. päivä sairastumisesta). Täti nikotteli vähän aikaa, mutta kun käskin katsomaan netistä, niin uskoi sitten, että ei enää tartu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan ei saa mennä sairaan lapsen kanssa. Eikä ainakaan noin tarttuvan taudin. Ainakin minä nostaisib hirveän haloon, jos olisin neuvolassa kuukauden vanhan vauvani kanssa, ja joku toisi sinnevesirokkopotilaan.

Eli EI saa mennä!

Vierailija
4/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ainakin sanottiin heti, että sairaana ei saa tulla ja mä näkisin, että vesirokosta on parannuttu vasta kun kaikki merkit siitä ovat hävinneet, myös ruvet.

Vierailija
5/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vie ja perun ajan jos sieltä saa ketään kiinni :)

Meillä on juuri puhjennut näpyt ja kuumettakin on vähän.

Vierailija
6/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut sairastanut vesirokkoa ja se on hengenvaarallinen raskaana oleville ja vauvalle!! Mä olisin saanut aivan älyttömän raivarin jos joku vesirokossa olisi tullut neuvolaan! Sairasta porukkaa jos huvikseen pistää toisten vauvan vaaraan.. Haittaisiko sua jos joku ampuisi sun lapset?

Vierailija
7/7 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallentunut ja teille soitetaan mahdollisimman pian :D No, aika oli jo klo 8, kyllä sieltä varmaan vielä soitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä