Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetän 1-vuotiasta, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.01.2013 |

(Minusta se ei ole mikään ihmeellinen asia, mutta joskus täällä näkee kauhistelua asiasta, joten ajattelin, että jollakulla saattaisi olla kiinnostusta asiaan.)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten täytyy vauvankin imetyksen olla. Samoin raskaus ja synnytys ovat pedofiliaa, ja varmaan vaipanvaihtokin.

Ap

Vierailija
2/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä aloitus:D Ihankuin toi olis joku kohujuttu. Itse olen imettänyt paljon pitempään enkä pidä sitäkään mitenkään ihmeellisenä:D

Jos imettäisit 6-vuotiasta, niin sit vois olla kysyttävää;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rintasi kuuluvat edelleen lapsellesi? Itse nautin niin paljon siitä, kun mies hyväilee rintojani seksin aikana, etten pystyisi kuvittelemaankaan, että imettäisin noin kauan. Imetys myös vei minulta täysin halut aikanaan. Meillä ei olisi ollut seksiä vuoteen, jos olisin imettänyt niin kauan. Mies ja lapsi eivät molemmat sovi (ainakaan minun) rinnoilleni. Minusta (yli) vuoden imettävät korvaavat imetyksellä muita tarpeita ja takertuvat liiaksi vauvaan. Mutta, meitä on moneksi.

Vierailija
4/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä aloitus:D Ihankuin toi olis joku kohujuttu. Itse olen imettänyt paljon pitempään enkä pidä sitäkään mitenkään ihmeellisenä:D

Jos imettäisit 6-vuotiasta, niin sit vois olla kysyttävää;)

Kuten aloitusviestissäni sanoin - luithan sen? - en minäkään pidä sitä mitenkään ihmeellisenä, mutta tältä palstalta olen lukenut (ja myös ihan elävässä elämässä kuullut), että jotkut sitä ihmettelevät, joten siksi tein tämän avauksen.

Kiitos harvinaisen älykkäästä viestistäsi kuitenkin, annoit itsestäsi oikein fiksun kuvan haukkumalla minua tyhmäksi.

Ap

Vierailija
5/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rintasi kuuluvat edelleen lapsellesi? Itse nautin niin paljon siitä, kun mies hyväilee rintojani seksin aikana, etten pystyisi kuvittelemaankaan, että imettäisin noin kauan. Imetys myös vei minulta täysin halut aikanaan. Meillä ei olisi ollut seksiä vuoteen, jos olisin imettänyt niin kauan. Mies ja lapsi eivät molemmat sovi (ainakaan minun) rinnoilleni. Minusta (yli) vuoden imettävät korvaavat imetyksellä muita tarpeita ja takertuvat liiaksi vauvaan. Mutta, meitä on moneksi.

lapselle, joten mies voi niitä kyllä hyväillä. Rintani kuuluvat edelleen minulle itselleni, vaikka niistä imetänkin.

En tiedä, mitä tarpeita korvaisin imetyksellä, voihan olla, että se vaikka selviää, kun lopetan.

Ap

Vierailija
6/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy uudestaan kun lapsi on Yli 3 vuotias.

Vierailija
7/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haukkunut sinua tyhmäksi vaan että oli tyhmä aloitus niinkuin olikin. En muutenkaan ymmärrä näitä aloituksia tyyliin "olen sokea onko jotain kysyttävää". Mut kukin tyylillään;)

Vierailija
8/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haukkunut sinua tyhmäksi vaan että oli tyhmä aloitus niinkuin olikin. En muutenkaan ymmärrä näitä aloituksia tyyliin "olen sokea onko jotain kysyttävää". Mut kukin tyylillään;)

Istuin tuossa muutama kuukausi sitten kahvilassa lapseni kanssa, ja viereinen pöytäseurue paheksui suureen ääneen yli kymmenkuukautisen vauvan imettämistä, perusteluita en valitettavasti enää muista. Mietin, että olisiko pitänyt kaivaa lapselle tissi esiin jotenkin statementtinä, mutta en nyt sitten kuitenkaan. Huomasin siinä, että tämä asia herättää edelleen ihmisissä suuria tunteita, siksi avaus. Ja kuten olen jo pariin kertaan sanonut, en minäkään pidä 1-vuotiaan imetystä mitenkään erityisenä tai edes pitkänä imetyksenä, aika suuri osa mun lähipiiristä on imettänyt 1-vuotiaaksi ja paljon siitä ylikin.

Ei sinun tarvitsekaan kaikkea ymmärtää, ei kukaan kaikkea ymmärrä.

Ap

Vierailija
9/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle, joten mies voi niitä kyllä hyväillä. Rintani kuuluvat edelleen minulle itselleni, vaikka niistä imetänkin. En tiedä, mitä tarpeita korvaisin imetyksellä, voihan olla, että se vaikka selviää, kun lopetan. Ap

[/quote]

Meitä on moneksi. Itse en siis todellakaan halua, että mieheni koskee rintoihini imetysaikana. Minusta ajatuskin on vastenmielinen.

Vierailija
10/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä muista idiooteista tarvi välittää jotka kauhistelevat hiukankin yli parikuisen imetystä;)

Se on vaan sellasta, että toiset laittaa lapsen edun etusijalle ja toiset ei.

Suomessa tissit yhdistetään seksiin ja miesten omaisuudeksi. Siten se on aivan järkytys jos lapsella on tissi suussa. Ihan hirveetä siis:D. Pidä siis oma pääsi äläkä mieti muitten sanomisia.

Vierailija
11/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti välitäkään, lähinnä mua nauratti se tilanne. Että mitä olisivat tyypit sanoneet, jos tietäisivät naapuripöjän mukulan lupsuttelevan tissiä monta kertaa päivässä.

Jokainen tekee omat päätöksensä imetyksen suhteen.

Ap

Vierailija
12/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis varmaan mennä nukkumaan.

Ap

Vierailija
13/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin varmasti kaivanut tissin esiin kahvilassa. tykkäsin provosoida erityisesti juuri niitä, jotka kauhistuivat lähes 1-vuotiaan tissittelystä. Hui! Toinen lapseni on vasta muutaman kuukauden, ja hänkin saa maitonsa tissistä niin kauan kun maistuu, ei kuitenkaan vanhemmaksi kuin esikoinen, joka tämäkään ei itse vieroittunut.. siinä rupee ehkä meneen mun henkkoht raja. tai mistä sitä tietää. esikoisen vieroituksen pääsyy oli vauvakuumeen herättely.