Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia IKEAn kylppärikalusteista?

Vierailija
07.01.2013 |

HInnaltaan ovat noin puolet tai alle IDOn ja Svedbergsin ym. hienojen merkkien hinnoista. Mutta onko myös laatu puolet huonompaa? Meillä tulisivat kuivaan wc-tilaan. Onko posliiniallas huonolaatuisempi (niin että tavallinen kuluttaja sen huomaa)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat helppo asentaa ja nyt neljän vuoden käytön jälkeen en huomaa mitään muuta vikaa kuin sen, että 2/3 saranasta on paskana. Ovat siis kippikaappeja ja nyt eivät ovet pysy ylhäällä. Rasittavaa.

Vierailija
2/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on allaskaappi ja korkea kaappi jotka olivat just sopivan pienet minivessaamme. Maksoivat yhteensä 60e! Ovat vajaan vuoden vasta olleet mutta ainakaan vielä ei mitään moitittavaa. Huippulöytö mun mielestä tuohon hintaan enkä kaipaa mitään sen erikoisempaa pikkuvessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mekin päädytään Ikeaan, ei tunnu järkevältä laittaa 2000 euroa jonkun vessan kalustukseen. Olisko noissa osa hintaa siinä, että niitä ei tarvitse itse koota. Kaikki nuo kalliimmatkin kalusteet ovat jotain levyä ja viilua.

Vierailija
4/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olivat niitä asennelleet. Ne ovat kuulemma ainakin jotkut tehty suomalaisella kalustetehtaalla. Niistäkin kannattaa tietysti valita laadukkain vaihtoehto.

Vierailija
5/5 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi