Kyllästyikö mies näin nopeasti?
Meillä oli seksisuhde reilun kuukauden verran. Mies perustelee "taukoa" sillä että vaimo alkoi epäillä, oli nimenikin muka löytänyt jostain, tätä en usko. Ja tauko, pah, mä en odottele mitään. Olisin halunnut kuulla todellisen syyn miksei suhde voi enää jatkua. Näin on tietenkin kaikkien osapuolten kannalta parempi, jos perheet pysyvät kasassa mutta mulle olisi kelvannut hyvä seksi pidempäänkin. Ehkä se sitten ei miehen mielestä ollutkaan niin huippua. Pyysin poistamaan numeroni mutta ei kuulema voi (veikkaan että alkaa vonkua p*llun perään viimeistään maaliskuussa, ei onnistu).
Kommentit (8)
naimisissa olevaan mieheen? Arvotatko itsesi todella noin alas. että tyydyt jonkun toisen jakamaan mieheen.
Hupsu olet.
naimisissa olevaan mieheen? Arvotatko itsesi todella noin alas. että tyydyt jonkun toisen jakamaan mieheen.
Hupsu olet.
Ei siinä mistään arvottamisesta ole kyse vaan himosta :) Ja matalasta moraalista. En koskaan halunnutkaan miehestä muuta.
ap
kyllä, koska avioseksi on yleensä melko tylsää. Ja toiselta lainaaminen lisää jännitettä.
Mutta silti. Eikö markkinoilla olisi vapaitakin miehiä vongattavaksi.
kyllä, koska avioseksi on yleensä melko tylsää. Ja toiselta lainaaminen lisää jännitettä.
Mutta silti. Eikö markkinoilla olisi vapaitakin miehiä vongattavaksi.
mutta kun itsekin on varattu on kätevämpää kun oletusarvoisesti kumpikaan ei etsi parisuhdetta. Ja tämä nyt vaan tapahtui, riippumatta siitä oliko varattau vai ei.
ap
Lähetitkö Fcebookissa sydänviestejä? ;D
Ei tuo mies edes ole FB:ssa. Enkä lähettänyt tekstareillakaan :)
Ei se sillon taukoa ehdottas. Mutta aika inhottavaa must pyytää odottamaan tolla lailla. Pelkään, että se kokeilee jotain toista tässä välissä. Ja jos se ei ole yhtä hyvä kuin sinä, niin sitten tulee takas sun luo.
Mä olin yli 2v suhteessa naimisissaolevan kanssa ja voin vakuuttaa, että vaikka sillon tuntu, että ei koskaan voi olla kenenkään kanssa näin hyvää seksiä, niin heti ensimmäisen kanssa eromme jälkeen olikin! Ja on edelleen! Jopa parempaa kuin sen varatun kanssa.
Että etsi nyt aktiivisesti sinne maaliskuulle ja katso miten pillunvonkaajan ilme menee, kun kerrot löytäneesi uuden rakastajan!