Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit päättää, minkä koulutuksen /ammatin lapsesi hankkisi?

Vierailija
07.01.2013 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ammatista olisit erityisen ylpeä?

Saa myös perusteella.

Vierailija
2/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremontteja riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olisi hyvä...joku yliopistokoulutus, muttei juristi (liikaa töitä), ehkä sitten kauppakorkeaan. Tai fyysikoksi. Noin yleistäen, ei humanistiksi, vaikea saada töitä ja jos niitä saa, ovat kovin pienipalkkaisia.

Vierailija
4/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koulutus sopisi hänelle kuin nakutettuna.

Vierailija
5/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoito -ja pelastus ja turvallisuusala. Eli hoitoala kokonaisuudessaan esim. sh, lh tai ensihoitaja, pelastusala palomies, turvallisuusala poliisi. Miksikö? Vaikka ovatkin rankkoja ja vaarallsiakin ammatteja, ovat ne minun "arvosteluasteikossa" korkealla ja arvostan kyseisten alojen työntekijöitä.

Vierailija
6/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä liksa, potilaat ei kuole käsiin ja mahdollisuus säädellä tunteja.

Vierailija
7/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä siis vain oma arvostukseni eikä yhtään sopiva lapselleni. Ehkä eläinlääkäri sopisi paremmin, jos ajattelen lastani.

Olisin ylpeä mmistä tahansa ammatista, kunhan kouluttaisi itseään ja toimisi koulutustaan vastaavassa ammatissa.

Vierailija
8/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on selkeästi koulutuksesta kiinni, ja sitten kun on sen koulutuksen käynyt, voi "todistettavasti" harjoittaa sitä ammattia. Esim. lääkäri, kokki, putkimies, arkkitehti, psykologi, puheterapeutti, lentäjä, lakimies, kirjanpitäjä...

Olen itse luonut urani tehtävissä joissa koulutus on lähinnä jonkinlainen valinnainen pohjustus, ja joka päivä pitää ansaita paikkansa yrityspelissä uudelleen ihan omien taivuttelemiskykyjensä varassa, ja olen tähän ihan lopussa. En ymmärrä miten kestän eläikeikään asti. Enkä varmaan kestäkään, joutunen opiskelemaan uuden alan vielä nyt yli nelikymppisenä.

Vierailija
9/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri Mutta tämä siis vain oma arvostukseni eikä yhtään sopiva lapselleni. Ehkä eläinlääkäri sopisi paremmin, jos ajattelen lastani.

Olisin ylpeä mmistä tahansa ammatista, kunhan kouluttaisi itseään ja toimisi koulutustaan vastaavassa ammatissa.

ajatella, mikä omalle lapselle olisi sopivin. Vaan oman arvostuksen perusteella. :)

t.ap

Vierailija
10/10 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ylpeä ja iloinen jos hän/he tietäisivät miksi haluaa isona, minä kun en vieläkään tiedä ja ikää kohta 30 v...